eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStatystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w PolsceRe: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c140-222.icpne
    t.pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
    Date: Wed, 14 Apr 2021 14:17:53 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <s56mhg$f2j$1$Cav@news.chmurka.net>
    References: <607294f7$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <tbm18t04lwmt$.6n3r7exikbhg.dlg@40tude.net>
    <s53rk6$h5f$2$Cav@news.chmurka.net>
    <g412ascbhld8.qen1fousrz81$.dlg@40tude.net>
    <s53umj$j8t$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1ts7gq4s28l19$.151f1tzshk41k.dlg@40tude.net>
    <s540qu$kd9$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <s54474$mp9$1$Cav@news.chmurka.net>
    <pujd5t0h820r$.1cvoicm7ac2r1$.dlg@40tude.net>
    <s549em$qic$4$Cav@news.chmurka.net>
    <1kbtasrxo77z2$.1ad1rgv94niqm.dlg@40tude.net>
    <s54f76$up6$3$Cav@news.chmurka.net>
    <1k0bptemt0mpz$.1w04cvkyo1vi0$.dlg@40tude.net>
    <s5606j$vob$2$Cav@news.chmurka.net>
    <1pa8z9r9zm010.vf6gw9jaiomy$.dlg@40tude.net>
    <s568kj$4tk$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1vanbqdovw4ua$.1n6mv5i57xels$.dlg@40tude.net>
    <s56arj$5v8$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <s56hhj$bdt$1$Cav@news.chmurka.net>
    <14zely3xpmo07$.shtfrf1jorfy.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: c140-222.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 14 Apr 2021 12:17:52 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="c140-222.icpnet.pl:85.221.140.222";
    logging-data="15443";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.9.1
    X-Antivirus-Status: Clean
    In-Reply-To: <14zely3xpmo07$.shtfrf1jorfy.dlg@40tude.net>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 210414-0, 14.04.2021), Outbound message
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2693213
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 14-04-2021 o 13:48, J.F pisze:

    >>> Tak czy inaczej to tylko 3.5kW, moze i starczy jak na nocne ladowanie
    >>> w domu, ale szedlbym raczej w 3 fazy.
    >>
    >> Niewiele to zmienia, bo natężenia te same.
    >
    > Ale 3x wiecej.

    Nie - tyle samo, tyle że większą ilością kabli.
    Dyskusja jest o tym, czy może to spowodować zagrożenie awarią, tak gwoli
    przypomnienia.
    > Co prawda patrz nasze dyskusje ze Shrekiem

    Nie widzę tego co on pisze.

    >> No i w podstawowych wersjach z reguły samochód 3 faz nie przyjmie.
    >
    > No, a to jest juz ciekawe, czemu tak.

    Pewnie taniej.

    >>> Przedluzacz ma 10A, albo 16, i tyle ma wytrzymac :-)
    >>
    >> I czyja wina, jak podłączysz do przedłużacza 10 A evse 16A?
    >> Producenta evse?
    >
    > Twoja. Bylo napisane 16A?

    No właśnie.
    To po co się kłócisz, jak Ci to samo od wczoraj tłumaczę?

    >
    >>> A kabel w evse ... moze z innych przyczyn taki gruby.
    >> Nie - pompa (grzałka) do jazuzzi ma taki sam.
    >
    > Bo tez musi byc wodoodporna, podwojnej izolacji itp :-)
    >
    > Co prawda "zwykly kabel" przedluzaczowy tez sie chyba tak kwalifikuje.

    Rzadko który ma 16A.
    A te co mają, też są grube i drogie.


    >
    >>>>> A evse z allegro z wtyczka ... bedzie dostosowane do mocy wtyczki.
    >>>>> Co najwyzej pociagniesz 16 z gniazdka, kabla i bezpiecznika 10A.
    >>>> Jeśli bezpiecznik będzie 10 A, to pół problemu, bo po prostu wywali.
    >>>
    >>> Nie tak zaraz, w bezpieczniku spora tolerancja.
    >> Ale wywali.
    >
    > po 100s, taka norma/ch-ka.
    > Co prawda jest to dobrane do typowego kabla i pozaru nie bedzie..

    I o tym mówię.

    >
    >>>> Gorzej jeśli będzie 16A, a kabelek cieniutki, a gniazdko przystosowane
    >>>> do podłączenia lampki warsztatowej....
    >>>
    >>> Ale to juz wlasciciela wina, ze ma ch* instalacje :-)
    >>
    >> No i to Ci właśnie tłumaczę.
    >
    > Ale mnie nie o to chodzi.
    > Mam porzadne gniazdko, 3*32A to 22kW, i chcialbym tyle ladowac :-)

    A masz auto które ma taką ładowarkę?
    No to kupujesz evse o takiej mocy i po problemie.

    >>> Zakladam raczej te ladowarki AC, co maja duza wydajnosc.
    >>
    >> Tam żadnego evse nie potrzebujesz, evse jest do gniazda w ścianie.
    >
    > Tylko jakas kompatybilna wtyczka potrzebna.

    Gdzie znowu?
    Jak ładowarka, to jest i wtyczka lub gniazdo, odpowiednie.

    >
    >>> Ewentualnie przygodne gniazdko 3f, 3*16A czy 3*25A.
    >> No i temat jest ten, co z tego że jest 3f, jak nie wiadomo ile
    >> przeniesienie.
    >
    > Nikt nie instaluje 3f z g* kabelkiem :-)

    Ale już niekoniecznie pod 25A.

    >>> Tak czy inaczej - myslalem o porzadnym gniazdku, z wieksza moca,
    >>> a tu mi mowicie, ze na AC samochod nie wykorzysta.
    >>
    >> Wykorzysta.
    >> 1*16A na pewno, czasem 1*32A.
    >
    > 1*16 to nie jest pomysl, aby naladowac gdzies w trasie.

    Bo nie do tego służy AC.

    > a 1*32 ... nie ma takich gniazdek :-)

    Są, jak ktoś je specjalnie w tym celu założy.

    >
    >> Reszta to albo droższe modele, albo droższe wersje.
    >> Plus Smart i Zoe.
    >
    > No, trzeba pomyslec przed zakupem, a nie po :-)

    Dokładnie.
    Albo zweryfikować potrzeby.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: