eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStatystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w PolsceRe: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!feeder5.feed.usenet.farm!feeder1.feed.usenet.farm!feed.us
    enet.farm!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!50.7.236.146.MISMATCH!new
    s-out.netnews.com!newsin.alt.net!fdcspool2.netnews.com!news-out.netnews.com!new
    s.alt.net!fdc2.netnews.com!peer04.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer0
    3.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada
    .pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.
    pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <607294f7$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <1gua17jwvxlw7.omal38reit37$.dlg@40tude.net>
    <s539p1$4r4$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <s53l89$d93$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1mnqwzfxz3yax.117o1rvmv0uhg$.dlg@40tude.net>
    <s53oop$feo$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <s53pi7$ftf$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tbm18t04lwmt$.6n3r7exikbhg.dlg@40tude.net>
    <s53rk6$h5f$2$Cav@news.chmurka.net>
    <g412ascbhld8.qen1fousrz81$.dlg@40tude.net>
    <s53umj$j8t$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1ts7gq4s28l19$.151f1tzshk41k.dlg@40tude.net>
    <s540qu$kd9$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <s54474$mp9$1$Cav@news.chmurka.net>
    <pujd5t0h820r$.1cvoicm7ac2r1$.dlg@40tude.net>
    <s549em$qic$4$Cav@news.chmurka.net>
    <1kbtasrxo77z2$.1ad1rgv94niqm.dlg@40tude.net>
    <s54f76$up6$3$Cav@news.chmurka.net>
    Date: Tue, 13 Apr 2021 18:44:23 +0200
    Message-ID: <1k0bptemt0mpz$.1w04cvkyo1vi0$.dlg@40tude.net>
    Lines: 28
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.143.20
    X-Trace: 1618332263 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 512 83.30.143.20:62575
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2575
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2693167
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 13 Apr 2021 18:00:41 +0200, Cavallino wrote:
    > W dniu 13-04-2021 o 16:51, J.F pisze:
    >>>> No wlasnie, to evse musi jakos powiadomic samochod ile moze brac.
    >>>> Tylko ... skad samo wie?
    >>>
    >>> Wie ile wydoli.
    >>> A z sieci ciągnie max, najwyżej się sieć zjara.
    >>
    >> No wlasnie nie moze sie zjarac.
    >
    > Może.

    Urzadzenie, ktore moze zjarac, jest niedopuszczone do sprzedazy :-)

    > To zadanie dla użytkwonika, żeby dobrać moc evse do mocy sieci ZANIM
    > zacznie ładować.

    A nie dla jakiegos instalatora?

    > Oczywiście te mocniejsze mają możliwość regulacji mocy i po resecie
    > zazwyczaj startują od najniższej - jest to jakieś zabezpieczenie.

    Ale wlasnie nie da sie ustalic, jaki prad mozna z sieci pociagnac
    bezpiecznie.
    No chyba, ze zwiekszac, zwiekszac, az bezpiecznik odlaczy.
    Ale to raczej nie jest rozwiazanie :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: