    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Statystyki mandatowe po pierwszym kwartale 2013
    Date: Sat, 27 Apr 2013 20:07:43 +0200

    Dnia Fri, 26 Apr 2013 13:41:55 +0200, Ergie napisał(a):

    > A myślisz, że ktokolwiek się tych pieniędzy spodziewa?

    Ja tam mysle, ze skoro w wielkim trudzie uchwalili 35mld deficytu, to
    nie po to, aby potem wydawac mniej niz im przydzielono.

    Ale najwyrazniej sie myle - nie wiem jak dzialaja ministerstwa,
    ale pomimo mniejszych wplywow, udalo sie obciac wydatki, i deficyt
    wyszedl mniejszy niz planowany. I to mowie o poprzednim roku, gdzie
    zabraklo 1.5mld.

    A cyfry ciekawe - podatki mniejsze o 16 mld niz planowano, wplywy
    niepodatkowe - 10mld wieksze, a wsrod nich przeciez zabraklo tych
    mandatow. Ciekawe co to ... wyprzedaz majatku narodowego w czasach
    kryzysu ?

    http://www.finanse.mf.gov.pl/pl/web/bip/ministerstwo
    -finansow/dzialalnosc/finanse-publiczne/budzet-panst
    wa/wykonanie-budzetu-panstwa/szacunkowe-wykonanie-bu
    dzetu/-/asset_publisher/i1EC/content/szacunkowe-dane
    -o-wykonaniu-budzetu-panstwa-w-2012-r?redirect=http%
    3A%2F%2Fwww.finanse.mf.gov.pl%2Fpl%2Fweb%2Fbip%2Fmin
    isterstwo-finansow%2Fdzialalnosc%2Ffinanse-publiczne
    %2Fbudzet-panstwa%2Fwykonanie-budzetu-panstwa%2Fszac
    unkowe-wykonanie-budzetu%3Fp_p_id%3D101_INSTANCE_i1E
    C%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mod
    e%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-2%26p_p_col_count%3D1

    P.S. W projekcie na 2013 juz jakos nie widzialem pozycji "wplywy z
    FR". Nauczeni doswiadczeniem wcisneli gdzies glebiej ?

    > Wpisanie absurdalnych spodziewanych wpływów w budżecie bardzo działa na
    > wyobraźnię niektórych kierowców - skoro zapisali to na pewno zechcą to
    > osiągnąć więc będą się czaili za każdym krzakiem więc trzeba jeszcze
    > bardziej uważać.
    > Dodatkowo takie postawienie sprawy zmobilizowało dziennikarzy i plotkarzy
    > dzięki czemu od kilku miesięcy "wszyscy" o tym mówią.

    No i mogloby sie skonczyc jak we Francji - FR jeszcze nie ma, a ilosc
    wypadkow juz spadla. Ale raczej tak nie ma - ilosc wypadkow w 2012
    spadla, ale nieznacznie, a powolutku spada od lat.

    J.