eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmStatystyczny mieszkaniec USA wysyła i odbiera około 10 SMS'ów dziennie › Re: Statystyczny mieszkaniec USA wysyła i odbiera około 10 SMS'ów dziennie
  • Data: 2011-09-23 14:50:02
    Temat: Re: Statystyczny mieszkaniec USA wysyła i odbiera około 10 SMS'ów dziennie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:j5hh1u$u3g$1@news.onet.pl...

    > Akurat u nich rozmowy byly od poczatku tanie, i raczej duzo bylo tych
    > minut, wiec skad ta popularnosc sms ?
    >
    > A moze tak jak u nas - w tej liczbie jest spam :-)

    Nie doświadczam ŻADNEGO spamu smsowego.
    SMS od nieznajomego zdarza się może raz na pół roku, raz na rok.
    Acha, i co miesiąc mam smsa od AT&T że wpłynęła automatycznie
    zapłata rachunku za abonament, bo tak jest ustawione. AT&T ani
    żadna inna firma nie wysyła mi żadnych innych ofert ani informacji
    na komórkę. Ile Wy spamu dostajecie na swoje komórki?

    Popularność SMS to chyba głównie młodzież i młodsza kategoria
    ludzi których już do młodzieży nie zalicza się zwykle: 25-35 lat...

    SMS ma zalety i te zalety widzą też ludzie po drugiej stronie
    kałuży - główną zaletą smsa jest ułatwienie kontaktu z ludźmi,
    z którymi nie masz ochoty na rozmowę a chcesz uzyskać jakąś
    informację, odpowiedź na pytanie, itp...