eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmStatystyczny mieszkaniec USA wysyła i odbiera około 10 SMS'ów dziennie › Re: Statystyczny mieszkaniec USA wysyła i odbiera około 10 SMS'ów dziennie
  • Data: 2011-09-24 19:36:03
    Temat: Re: Statystyczny mieszkaniec USA wysyła i odbiera około 10 SMS'ów dziennie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 24 Sep 2011 11:44:45 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Nie wiem jak Ty to liczysz - przecież mieszkańców w wieku
    > 18-25 lat jest malutki ułamek w całej populacji... Starsi mogą
    > wysyłać i odbierać np. 5-7 dziennie i Ci się wszystko zgodzi.

    No przeciez napisane jak licze, ale pozwole sobie jeszcze raz, prosto jak
    dla malpy wytlumaczyc :-P

    najpierw uproscmy troche ten rozklad populacji, zalozmy ze obywatel dozywa
    75 lat i umiera, rozklad jest rownomierny - wielkiego bledu przy tym nie
    wprowadzimy.

    Dalej zalozmy ze kazdy ma komorke, czyli rozklad wieku klientow tez jest
    rownomierny.

    57 srednich klientow, po jednym z kazdego rocznika, wysyla razem 570 sms.
    7 mlodziencow, nie przepraszam - 8 mlodziencow wysyla po 50 - czyli
    wysylaja 400 sms. To pozostalych 49 starszych wysyla tylko 170 sms.
    Czyli nie 5-7, a tylko 3.5
    Uwzgledniajac jakies sasiednie roczniki ktore tez wysylaja moze nie az 5
    razy, ale wiecej niz norma, i nielicznych ludzi czy systemy ktore wysylaja
    wiecej - to reszta juz nie ma co wysylac :-)

    Co sie zgadza z subiektywna opinia ze ludzie wcale tak duzo tego nie
    wysylaja. Ale w USA moglo byc inaczej :-)

    J.