eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmStatystyczny mieszkaniec USA wysyła i odbiera około 10 SMS'ów dziennie › Re: Statystyczny mieszkaniec USA wysyła i odbiera około 10 SMS'ów dziennie
  • Data: 2011-09-23 08:46:49
    Temat: Re: Statystyczny mieszkaniec USA wysyła i odbiera około 10 SMS'ów dziennie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Iksinski" napisał w wiadomości

    >Tylko jak to świadczy o dyskutancie? Dla mnie traci wiarygodność i
    >niebezpiecznie zbliża się do trollingu.

    No wiesz, poglady mozna miec rozne. Subiektywne i obiektywne
    Ale to cieszy jak dyskutant w koncu przyznaje nam racje :-)

    >Myślę, że jest podobnie jak u nas, przynajmniej porównując statystyki
    >podane przez Pszemola i te dla Polski.

    Akurat u nich rozmowy byly od poczatku tanie, i raczej duzo bylo tych
    minut, wiec skad ta popularnosc sms ?

    A moze tak jak u nas - w tej liczbie jest spam :-)

    >Jeśli już powoływać się na Hollywood, to w filmach często widać SMS
    >(i to nie tylko w filmach SF ;-), więc muszą wiedzieć co to i jak
    >działa. ;-)

    Sluszna uwaga. Wiki twierdzi ze oni w sumie znaja sms od 1993 .

    J.