  • 1. Data: 2010-10-22 09:38:14
    Temat: Stary monitor, nowa karta - slaby obraz
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Mam problem z obrazem.

    Wymienilem komputer, zostawiajac stary (ale jary, 3-letni, uzywany caly
    czas) monitor HP LP2065. W starym kompie mialem karte graficzna z gniazdem
    cyfrowym, a w nowym mam grafike na plycie z wyjsciem analogowym. Monitor ma
    wbudowany konwerter, tzn w zestawie z nim byl kabel z wtyczka DVI do
    monitora i wtyczka D-Sub do wesjcia w kompie. Tak tez to podlaczylem i
    dziala.

    Nie widze zadnej *okreslonej* roznicy, migotania itp. ale oczy zaczely
    wychodzic mi z orbit po godzine pracy. Odswiezanie, jasnosc lamp i inne
    ustawienia monitora zostaly bez zmiany.

    Czy to mozliwe, ze zintegrowany uklad graficzny na plycie Asus M2N68-AM SE2
    pogarsza ktorys z parameteow obrazu?
    Czy podlaczenie monitora do UPS moze powodowac jakies zaklocenia pracy?

    --
    Maciek

  • 2. Data: 2010-10-22 10:21:16
    Temat: Re: Stary monitor, nowa karta - slaby obraz
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2010-10-22 11:38, Maciek pisze:

> [...]
    > ustawienia monitora zostaly bez zmiany.
    >
    > Czy to mozliwe, ze zintegrowany uklad graficzny na plycie Asus M2N68-AM SE2

    Tak, ostrość. I nie ukaład a wyjscie analogowe.

    > Czy podlaczenie monitora do UPS moze powodowac jakies zaklocenia pracy?

    Nie sądzę.

    miab

  • 3. Data: 2010-10-22 11:26:54
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 22 Oct 2010 12:21:16 +0200, miab napisał(a):

    > Tak, ostrość. I nie ukaład a wyjscie analogowe.

    No tak, to bylby ten nieuchwytny parametr... :/

    Chyba trzeba sie przejsc po karte, bo szkoda oczu.

    --
    Maciek