-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!peer03.fr7!futter-mich.hig
hwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news
.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
ail
Subject: Re: Staruszek. hamowanie i sprzęgło.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5a16a82a$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
<ov6ene$udh$1@node1.news.atman.pl>
<5a16c4f4$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<ov6hbu$194$1@node1.news.atman.pl> <m...@m...org>
<ov6j7l$3cc$3@node2.news.atman.pl>
<5a171f68$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
<ov82n7$9b1$1@news.mixmin.net>
<5a17b8b5$0$5163$65785112@news.neostrada.pl> <6...@m...org>
<5a17df10$0$653$65785112@news.neostrada.pl> <o9odyb6k6dvt$.dlg@myjk.org>
<5a180998$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
<tohi8d5u5eqt$.dlg@myjk.org>
<5a18213d$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<ovdn0k$fle$1@news.mixmin.net>
<5a1a7c9a$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<ove3ui$baa$1@node1.news.atman.pl>
<5a1aa348$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
<oved26$beq$1@node2.news.atman.pl>
<5a1ac799$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
<ovehif$beq$4@node2.news.atman.pl> <ovelc0$tso$1@node1.news.atman.pl>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Sun, 26 Nov 2017 16:42:50 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <ovelc0$tso$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 24
Message-ID: <5a1ae0f9$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.43.254.155
X-Trace: 1511710969 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5142 178.43.254.155:28965
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2739
X-Received-Body-CRC: 3824436712
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619778
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-11-26 o 16:07, Dominik Ałaszewski pisze:
> Dnia 26.11.2017 Shrek <...@w...pl> napisał/a:
>
>> doskonale obojętne w naszych rozważaniach. Więc nie - nie przedstawiłeś
>> żadnego argumentu poza "powszechnie wiadomo iz"... tyle że tej
>> powszechnej wiedzy nawet w googlu nie ma, a tobie nie chce się szukać.
>
> Zapewne ta "powszechna wiedza" wynika z procedur, jakie władzia
> pracowicie wypisała w rozporządzeniu ministra transportu, budownictwa
> i gospodarki morskiej z dnia 13 lipca 2012 r.
> w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia
> do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców.
> (temat 3-(..)hamowanie(..)).
>
> A hamowanie awaryjne- hamulec plus sprzęgło- jest po prostu
> skuteczniejsze, co po wielokroć sprawdzono w praktyce.
>
> Dobry artykuł na ten temat:
> http://www.szkola-jazdy.pl/aktualnosci/single/id/211
7
No właśnie, o to cały czas chodzi.
Najpierw hamulec a potem sprzęgło :-).
Następne wpisy z tego wątku
- 26.11.17 16:45 Dominik Ałaszewski
- 26.11.17 16:53 cef
- 26.11.17 16:56 cef
- 26.11.17 17:14 Shrek
- 26.11.17 17:37 cef
- 26.11.17 17:46 cef
- 26.11.17 18:02 cef
- 26.11.17 18:39 mk4
- 26.11.17 19:28 cef
- 26.11.17 20:12 cef
- 26.11.17 21:24 Jacek
- 26.11.17 22:55 RadoslawF
- 27.11.17 07:32 cef
- 27.11.17 10:46 T.
- 27.11.17 10:57 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=