eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStaruszekRe: Staruszek. hamowanie i sprzęgło.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!peer03.fr7!futter-mich.hig
    hwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news
    .neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
    ail
    Subject: Re: Staruszek. hamowanie i sprzęgło.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5a16a82a$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    <ov6ene$udh$1@node1.news.atman.pl>
    <5a16c4f4$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <ov6hbu$194$1@node1.news.atman.pl> <m...@m...org>
    <ov6j7l$3cc$3@node2.news.atman.pl>
    <5a171f68$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <ov82n7$9b1$1@news.mixmin.net>
    <5a17b8b5$0$5163$65785112@news.neostrada.pl> <6...@m...org>
    <5a17df10$0$653$65785112@news.neostrada.pl> <o9odyb6k6dvt$.dlg@myjk.org>
    <5a180998$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
    <tohi8d5u5eqt$.dlg@myjk.org>
    <5a18213d$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <ovdn0k$fle$1@news.mixmin.net>
    <5a1a7c9a$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <ove3ui$baa$1@node1.news.atman.pl>
    <5a1aa348$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    <oved26$beq$1@node2.news.atman.pl>
    <5a1ac799$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
    <ovehif$beq$4@node2.news.atman.pl> <ovelc0$tso$1@node1.news.atman.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sun, 26 Nov 2017 16:42:50 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.4.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <ovelc0$tso$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <5a1ae0f9$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.43.254.155
    X-Trace: 1511710969 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5142 178.43.254.155:28965
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2739
    X-Received-Body-CRC: 3824436712
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619778
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-11-26 o 16:07, Dominik Ałaszewski pisze:
    > Dnia 26.11.2017 Shrek <...@w...pl> napisał/a:
    >
    >> doskonale obojętne w naszych rozważaniach. Więc nie - nie przedstawiłeś
    >> żadnego argumentu poza "powszechnie wiadomo iz"... tyle że tej
    >> powszechnej wiedzy nawet w googlu nie ma, a tobie nie chce się szukać.
    >
    > Zapewne ta "powszechna wiedza" wynika z procedur, jakie władzia
    > pracowicie wypisała w rozporządzeniu ministra transportu, budownictwa
    > i gospodarki morskiej z dnia 13 lipca 2012 r.
    > w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia
    > do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców.
    > (temat 3-(..)hamowanie(..)).
    >
    > A hamowanie awaryjne- hamulec plus sprzęgło- jest po prostu
    > skuteczniejsze, co po wielokroć sprawdzono w praktyce.
    >
    > Dobry artykuł na ten temat:
    > http://www.szkola-jazdy.pl/aktualnosci/single/id/211
    7

    No właśnie, o to cały czas chodzi.
    Najpierw hamulec a potem sprzęgło :-).


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: