eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStaruszekRe: Staruszek. hamowanie i sprzęgło.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.mixmin.net!.POSTED!not-for-mail
    From: "Frolko" <h...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Staruszek. hamowanie i sprzęgło.
    Date: Sun, 26 Nov 2017 11:36:49 +0100
    Organization: Mixmin
    Lines: 29
    Message-ID: <ove5rc$5na$1@news.mixmin.net>
    References: <5a16a82a$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    <ov6ene$udh$1@node1.news.atman.pl>
    <5a16c4f4$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <ov6hbu$194$1@node1.news.atman.pl> <m...@m...org>
    <ov6j7l$3cc$3@node2.news.atman.pl>
    <5a171f68$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <ov82n7$9b1$1@news.mixmin.net>
    <5a17b8b5$0$5163$65785112@news.neostrada.pl> <6...@m...org>
    <5a17df10$0$653$65785112@news.neostrada.pl> <o9odyb6k6dvt$.dlg@myjk.org>
    <5a180998$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
    <tohi8d5u5eqt$.dlg@myjk.org>
    <5a18213d$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <ovdn0k$fle$1@news.mixmin.net>
    <5a1a7c9a$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 26 Nov 2017 10:42:52 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.mixmin.net;
    posting-host="87146cbdf2cfed81e3694f89ab22b766c551f4e7";
    logging-data="5866"; mail-complaints-to="a...@m...net"
    In-Reply-To: <5a1a7c9a$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.19694
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619730
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:5a1a7c9a$0$651$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2017-11-26 o 07:28, Frolko pisze:
    >
    >> Jeżeli jest nawyk równoczesnego naciskania hamulca i sprzęgła ( nie
    >> dotyczy
    >> długich zjazdów ) to awaryjne hamowanie nie jest obciążone
    >> pilnowaniem momentu kiedy nacisnąć sprzęgło i odbywa się
    >> szybciej.
    >
    > Ale Ty nie nacisnąłeś równocześnie i o tym jest dyskusja.
    > Ty miałeś odruch w przypadku awaryjnego hamowania użycia lewej nogi.
    > Gdybyś miał odruch ożycia choćby obu nóg, to pisałbys o próbie
    > deptania prawą i lewą nogą jednocześnie.

    Nie, nie miałem odruchu użycia lewej nogi do awaryjnego hamowania.
    Nigdy nie zdarzyło mi się pomylić gazu z hamulcem w automacie
    i nigdy nie hamowałem lewą nogą, więc nie mam takiego nawyku.
    Lewa noga zadziałała automatycznie jak podczas jazdy manualem.
    Prawa noga tez zadziałała automatycznie jak w manualu,
    prawa odpuszcza gaz, a lewa w tym czasie natychmiast naciska szybko
    sprzęgło.
    Lewa noga o ułamek sekundy szybciej naciska sprzęgło niż prawa naciśnie
    hamulec,
    bo lewa noga nie musi czekać az prawa odpuści gaz i zacznie naciskać
    hamulec.
    To że samochód w automacie stanął dęba to było skutkiem
    nawykowego z manuala zadziałania lewej nogi, a nie prawej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: