-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.mixmin.net!.POSTED!not-for-mail
From: "Frolko" <h...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Staruszek. hamowanie i sprzęgło.
Date: Sun, 26 Nov 2017 11:36:49 +0100
Organization: Mixmin
Lines: 29
Message-ID: <ove5rc$5na$1@news.mixmin.net>
References: <5a16a82a$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
<ov6ene$udh$1@node1.news.atman.pl>
<5a16c4f4$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<ov6hbu$194$1@node1.news.atman.pl> <m...@m...org>
<ov6j7l$3cc$3@node2.news.atman.pl>
<5a171f68$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
<ov82n7$9b1$1@news.mixmin.net>
<5a17b8b5$0$5163$65785112@news.neostrada.pl> <6...@m...org>
<5a17df10$0$653$65785112@news.neostrada.pl> <o9odyb6k6dvt$.dlg@myjk.org>
<5a180998$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
<tohi8d5u5eqt$.dlg@myjk.org>
<5a18213d$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<ovdn0k$fle$1@news.mixmin.net>
<5a1a7c9a$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sun, 26 Nov 2017 10:42:52 -0000 (UTC)
Injection-Info: news.mixmin.net;
posting-host="87146cbdf2cfed81e3694f89ab22b766c551f4e7";
logging-data="5866"; mail-complaints-to="a...@m...net"
In-Reply-To: <5a1a7c9a$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.19694
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619730
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
news:5a1a7c9a$0$651$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 2017-11-26 o 07:28, Frolko pisze:
>
>> Jeżeli jest nawyk równoczesnego naciskania hamulca i sprzęgła ( nie
>> dotyczy
>> długich zjazdów ) to awaryjne hamowanie nie jest obciążone
>> pilnowaniem momentu kiedy nacisnąć sprzęgło i odbywa się
>> szybciej.
>
> Ale Ty nie nacisnąłeś równocześnie i o tym jest dyskusja.
> Ty miałeś odruch w przypadku awaryjnego hamowania użycia lewej nogi.
> Gdybyś miał odruch ożycia choćby obu nóg, to pisałbys o próbie
> deptania prawą i lewą nogą jednocześnie.
Nie, nie miałem odruchu użycia lewej nogi do awaryjnego hamowania.
Nigdy nie zdarzyło mi się pomylić gazu z hamulcem w automacie
i nigdy nie hamowałem lewą nogą, więc nie mam takiego nawyku.
Lewa noga zadziałała automatycznie jak podczas jazdy manualem.
Prawa noga tez zadziałała automatycznie jak w manualu,
prawa odpuszcza gaz, a lewa w tym czasie natychmiast naciska szybko
sprzęgło.
Lewa noga o ułamek sekundy szybciej naciska sprzęgło niż prawa naciśnie
hamulec,
bo lewa noga nie musi czekać az prawa odpuści gaz i zacznie naciskać
hamulec.
To że samochód w automacie stanął dęba to było skutkiem
nawykowego z manuala zadziałania lewej nogi, a nie prawej.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.11.17 11:41 Frolko
- 26.11.17 12:16 cef
- 26.11.17 12:19 cef
- 26.11.17 13:00 Budzik
- 26.11.17 13:45 Shrek
- 26.11.17 14:54 cef
- 26.11.17 15:02 Shrek
- 26.11.17 16:07 Dominik Ałaszewski
- 26.11.17 16:25 Shrek
- 26.11.17 16:25 Myjk
- 26.11.17 16:26 cef
- 26.11.17 16:32 Shrek
- 26.11.17 16:42 cef
- 26.11.17 16:45 Dominik Ałaszewski
- 26.11.17 16:53 cef
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=