-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Staruszek
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5a16a82a$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
<ov6ene$udh$1@node1.news.atman.pl>
<5a16c4f4$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<ov6hbu$194$1@node1.news.atman.pl> <m...@m...org>
<ov6j7l$3cc$3@node2.news.atman.pl>
<5a171f68$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
<ov82n7$9b1$1@news.mixmin.net>
<5a17b8b5$0$5163$65785112@news.neostrada.pl> <6...@m...org>
<5a17df10$0$653$65785112@news.neostrada.pl> <o9odyb6k6dvt$.dlg@myjk.org>
<5a180998$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
<tohi8d5u5eqt$.dlg@myjk.org>
<5a18213d$0$15196$65785112@news.neostrada.pl> <o...@m...org>
<5a18538a$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@m...org> <5a186eb0$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
<ov9uig$79b$4@node2.news.atman.pl>
<5a189359$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
<ovacpr$l22$3@node2.news.atman.pl>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Sat, 25 Nov 2017 08:25:29 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <ovacpr$l22$3@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 41
Message-ID: <5a191ae8$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.43.254.155
X-Trace: 1511594728 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5163 178.43.254.155:24787
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619659
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-11-25 o 01:16, RadoslawF pisze:
> W dniu 2017-11-24 o 22:47, cef pisze:
>
>>>>>> Otóż hamulec służy w samochodzie do hamowania a sprzęgło służy do
>>>>>> rozłączania skrzyni od silnika.
>>>>>
>>>>> To by wyjaśniało twoją beztroskę w temacie.
>>>>>
>>>>>> Jeśli w trybie awaryjnego hamowania wciśniesz sprzęgło,
>>>>>> to się nie zatrzymasz.
>>>>>
>>>>> Chyba że jednocześnie ze sprzęgłem wciśniesz hamulec, wtedy owszem jak
>>>>> najbardziej się zatrzymasz. OCBMOP. I EOT.
>>>>
>>>> Istotą hamowania awaryjnego czy gwałtownego jest użycie hamulca
>>>> a nie rozpraszanie się na używanie innych pedałów,
>>>> itd. Nie dorabiaj do swojej teorii ideologii. Zduszenie silnika to
>>>> jest już końcówka hamowania, może nawet wtedy trzeba użyć sprzęgła,
>>>> żeby zmienić bieg
>>>> i dynamicznie zmienić kierunek jazdy, ale sam wpływ silnika
>>>> na ciągnięcie auta do przodu w tym procesie i ułamkach sekund jest
>>>> znikomy
>>>> i ma mniej więcej taki sam wpływ na hamowanie jak będzie miało
>>>> zdjęcie trakcji z kół po wciśnięciu sprzęgła.
>>>
>>> Jak kogoś rozprasza używanie więcej niż jednego pedału w aucie to
>>> może powinien przesiąść się na komunikację publiczną?
>>> I nie pisz znowu że coś innego miałeś na myśli. :-)
>>
>> Nie nie miałem niczego innego na myśli,
>> ale takie gierki słowne są bez znaczenia
>> dla istoty sprawy.
>
> Dla istoty sprawy bez znaczenia jest twoja opinia że wciskanie
> więcej niż jednego pedału rozprasza.
> Zafiksowałeś się na popierdółce i wymyślasz niby prawdy na poparcie
> swojego zdania.
To nie popierdóka tylko podstawa i dorabianie do tego ideologi, że
jak hamujesz awaryjnie, to najpierw sobie wykonujesz mnóstwo innych
czynności, bo to Cię nie rozprasza jest zwykłym pieprzeniem głupot.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.11.17 11:31 Shrek
- 25.11.17 11:42 Shrek
- 25.11.17 12:57 cef
- 25.11.17 13:05 cef
- 25.11.17 14:17 RadoslawF
- 25.11.17 14:18 Shrek
- 25.11.17 14:20 RadoslawF
- 25.11.17 14:30 Shrek
- 25.11.17 16:10 TomN
- 25.11.17 16:28 cef
- 25.11.17 16:28 cef
- 25.11.17 16:35 cef
- 25.11.17 16:37 cef
- 25.11.17 16:37 Shrek
- 25.11.17 16:40 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=