eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStaruszekRe: Staruszek
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Staruszek
    Date: Sat, 25 Nov 2017 01:16:58 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 39
    Message-ID: <ovacpr$l22$3@node2.news.atman.pl>
    References: <5a16a82a$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    <ov6ene$udh$1@node1.news.atman.pl>
    <5a16c4f4$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <ov6hbu$194$1@node1.news.atman.pl> <m...@m...org>
    <ov6j7l$3cc$3@node2.news.atman.pl>
    <5a171f68$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <ov82n7$9b1$1@news.mixmin.net>
    <5a17b8b5$0$5163$65785112@news.neostrada.pl> <6...@m...org>
    <5a17df10$0$653$65785112@news.neostrada.pl> <o9odyb6k6dvt$.dlg@myjk.org>
    <5a180998$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
    <tohi8d5u5eqt$.dlg@myjk.org>
    <5a18213d$0$15196$65785112@news.neostrada.pl> <o...@m...org>
    <5a18538a$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@m...org> <5a186eb0$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
    <ov9uig$79b$4@node2.news.atman.pl>
    <5a189359$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1511569019 21570 46.21.210.209 (25 Nov 2017 00:16:59
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Nov 2017 00:16:59 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.4.0
    In-Reply-To: <5a189359$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 171124-6, 2017-11-24), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619652
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-11-24 o 22:47, cef pisze:

    >>>>> Otóż hamulec służy w samochodzie do hamowania a sprzęgło służy do
    >>>>> rozłączania skrzyni od silnika.
    >>>>
    >>>> To by wyjaśniało twoją beztroskę w temacie.
    >>>>
    >>>>> Jeśli w trybie awaryjnego hamowania wciśniesz sprzęgło,
    >>>>> to się nie zatrzymasz.
    >>>>
    >>>> Chyba że jednocześnie ze sprzęgłem wciśniesz hamulec, wtedy owszem jak
    >>>> najbardziej się zatrzymasz. OCBMOP. I EOT.
    >>>
    >>> Istotą hamowania awaryjnego czy gwałtownego jest użycie hamulca
    >>> a nie rozpraszanie się na używanie innych pedałów,
    >>> itd. Nie dorabiaj do swojej teorii ideologii. Zduszenie silnika to
    >>> jest już końcówka hamowania, może nawet wtedy trzeba użyć sprzęgła,
    >>> żeby zmienić bieg
    >>> i dynamicznie zmienić kierunek jazdy, ale sam wpływ silnika
    >>> na ciągnięcie auta do przodu w tym procesie i ułamkach sekund jest
    >>> znikomy
    >>> i ma mniej więcej taki sam wpływ na hamowanie jak będzie miało
    >>> zdjęcie trakcji z kół po wciśnięciu sprzęgła.
    >>
    >> Jak kogoś rozprasza używanie więcej niż jednego pedału w aucie to
    >> może powinien przesiąść się na komunikację publiczną?
    >> I nie pisz znowu że coś innego miałeś na myśli.  :-)
    >
    > Nie nie miałem niczego innego na myśli,
    > ale takie gierki słowne są bez znaczenia
    > dla istoty sprawy.

    Dla istoty sprawy bez znaczenia jest twoja opinia że wciskanie
    więcej niż jednego pedału rozprasza.
    Zafiksowałeś się na popierdółce i wymyślasz niby prawdy na poparcie
    swojego zdania.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: