    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Staruszek
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    <ov6hbu$194$1@node1.news.atman.pl> <m...@m...org>
    <ov6j7l$3cc$3@node2.news.atman.pl>
    <5a171f68$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <1mxg8nkxjbfsc$.dlg@myjk.org>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <kzahwlnop4jx$.dlg@myjk.org> <5a17ffe3$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <15nijodvmo0xr$.dlg@myjk.org> <5a1829e6$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6ca6cgqvi99$.dlg@myjk.org> <5a18410a$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 24 Nov 2017 18:24:30 +0100

    Fri, 24 Nov 2017 16:55:53 +0100, J.F.

    > Piszesz, jakby nigdy ci stopa z pedalu nie spadla, nie wrzuciles
    > jedynki zamiast wstecznego, nie pusciles sprzegla na postoju
    > zapomniawszy na luz wrzucic itp.

    Nie miałem przypadku, że wrzucam faktycznie jedynkę a jadę do tyłu -- a do
    takiej sytuacji sprowadzałaby się postulowana próba.

    > A dalej to sie skutki moga potegowac, jesli cos dziala odwrotnie niz
    > sie spodziewasz.

    Tu wszystko działało jak należy*. Wcisnął gaz i zgodnie z oczekiwaniami
    pojechał. Już ustaliliśmy chyba dobitnie, że pedał gazu jest miękciejszy,
    położony niżej i nie sposób ot tak tych pedałów pomylić. Coś musi być nie
    tak ze sterownikiem, co widać szczególnie wyraźnie po tym, że nie nastąpiła
    reakcja zwrotna na POPRAWNIE działanie (a nie jak w proponowanej próbie gdy
    odpowiedni nazwą pedał daje inne, niż spodziewane po nazwie, działanie).

    > Naturalna reakcja na niechciany ruch - hamulec wcisnac.
    > A tu w efekcie auto jedzie coraz szybciej :-)

    Ale on nie wciskał hamulca*! Ile jeszcze? :P

    *) Chyba że faktycznie wciskał hamulec, a jednocześnie zablokował się gaz
    -- były przypadki zablokowania się "przepustnicy" w trybie gaz do dechy i
    nawet pedał hamulca w podłodze nie pomógł. :P

    --
    Pozdor
    Myjk