  • 41. Data: 2015-02-01 17:16:16
    Temat: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-31 o 16:49, Tomasz Wójtowicz pisze:

    > Śmiej się, ale teraz tak to wygląda na statkach. "Manipulator obrotowy"
    > czyli koło sterowe jest drogie, więc tanie statki mają trzy klawisze:
    > "wychylenie steru w lewo"
    > "wychylenie steru w prawo"
    > "ster zero".
    >
    > Ciekawe jak szybko dotrze to do motoryzacji?

    Nie dotrze.
    W motoryzacji liczy się jeszcze promień skrętu i prawidłowe
    trzymane się toru jazdy. W jachtingu jest to bez znaczenia.

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2015-02-01 19:53:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    RadoslawF wrote:

    > Nie dotrze.
    > W motoryzacji liczy się jeszcze promień skrętu i prawidłowe
    > trzymane się toru jazdy. W jachtingu jest to bez znaczenia.

    pływałeś kiedykolwiek?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 43. Data: 2015-02-02 10:04:05
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

> [...]

    > "wychylenie steru w prawo"
    > "ster zero".
    >
    > Ciekawe jak szybko dotrze to do motoryzacji?
    Raczej nieprędko.

    http://www.pcworld.pl/artykuly/275982/Bez.kierownicy
    .i.pedalow.latwiej.html

    Artykuł z 2000 roku i wciąż nic się nie zmieniło, więc albo komuś zależy
    na obecnym stanie rzeczy albo wcale nie jest to takie dobre rozwiązanie.
    Ja stawiam raczej na to drugie.

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 44. Data: 2015-02-02 11:55:32
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Myślę, ze auta z elektrycznym ręcznym wykryją taka sytuacje wcześniej. Ale

    Przewidzą, że po wzroście ciśnienia pęknie wężyk?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 45. Data: 2015-02-02 11:57:25
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Jaroslaw Postawa" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Artykuł z 2000 roku i wciąż nic się nie zmieniło, więc albo komuś zależy
    > na obecnym stanie rzeczy albo wcale nie jest to takie dobre rozwiązanie.

    Jedna ręka jest cały czas uwiązana do joysticka. Nie wyobrażam sobie kilku
    godzin jazdy z ręką w jednej pozycji.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 46. Data: 2015-02-02 12:41:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-02-01 o 19:53, masti pisze:

    > pływałeś kiedykolwiek?

    Tak.
    Zejście dwa, trzy czy pięć metrów w lewo nie skutkują rozbiciem
    się na przeciwległym poboczu a zejście metr w prawo rozbicia się
    na prawym.
    Jak byś chciał wspomnieć o przybijaniu do nabrzeża to nie robi się
    tego z prędkościami przelotowymi.

    Pozdrawiam

  • 47. Data: 2015-02-02 15:24:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 Feb 2015, yabba wrote:

    > Użytkownik "Jaroslaw Postawa" <d...@a...pl> napisał
    .i.pedalow.latwiej.html

    > Jedna ręka jest cały czas uwiązana do joysticka.

    O definicję "uwiązania" poproszę.

    > Nie wyobrażam sobie kilku godzin jazdy z ręką w jednej pozycji.

    "a dokładniej w dwóch joystickach, z których jeden umieszczony jest na
    konsoli centralnej zamiast dŸwigni zmiany biegów, a drugi na drzwiach.
    Oba pełniš te same funkcje i można ich używać zamiennie"

    Z opisu wynika również, że joy jest skonstruowany "pasywnie jak
    kierownica", znaczy bez naciskania nic nie przyspiesza i nie skręca.

    CO NAJWYŻEJ pojawi się taka sama grupa narzekajacych i kontuzjowanych
    jak przy pececie: siada tak, i to najlepiej do laptopa, że ŻADNA
    część ciała nie jest ulokowana "normalnie", od głowy (ze względu na
    oczy i kierunek patrzenia) po palce, mówi innym że głupoty gadają
    bo "ich nie stać" (na laptopa, zamiast normalnego komputera z monitorem
    27 cali) i na deser idzie do lekarza z urazami nadgarstka.
    Z drugiej strony, oprócz "łokcia tenisisty" jest znany również
    "łokieć kierowcy", ten wystający zza okna :P, więc skala urazów
    od joysticka pewnie nie wzrośnie.

    pzdr, Gotfryd

  • 48. Data: 2015-02-02 15:32:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Z opisu wynika również, że joy jest skonstruowany "pasywnie jak
    > kierownica", znaczy bez naciskania nic nie przyspiesza i nie skręca.

    często jeździsz nie trzymając kierownicy? :)

  • 49. Data: 2015-02-02 16:31:11
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Przewidzą, że po wzroście ciśnienia pęknie wężyk?

    Musiałby eksplodować, żeby hamulec od razu przestał działać. Widziałeś takie
    wężyki w tak nowoczesnych pojazdach?

  • 50. Data: 2015-02-02 21:01:15
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    >
    > Musiałby eksplodować, żeby hamulec od razu przestał działać. Widziałeś
    > takie wężyki w tak nowoczesnych pojazdach?

    Jakie wężyki? Których budowa i sposób łączenia wyklucza w 100% możliwość
    pęknięcia?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba