eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStart-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 85

  • 41. Data: 2015-02-01 17:16:16
    Temat: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-31 o 16:49, Tomasz Wójtowicz pisze:
    >
    > Śmiej się, ale teraz tak to wygląda na statkach. "Manipulator obrotowy"
    > czyli koło sterowe jest drogie, więc tanie statki mają trzy klawisze:
    > "wychylenie steru w lewo"
    > "wychylenie steru w prawo"
    > i
    > "ster zero".
    >
    > Ciekawe jak szybko dotrze to do motoryzacji?

    Nie dotrze.
    W motoryzacji liczy się jeszcze promień skrętu i prawidłowe
    trzymane się toru jazdy. W jachtingu jest to bez znaczenia.


    Pozdrawiam


  • 42. Data: 2015-02-01 19:53:11
    Temat: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
    Od: masti <g...@t...hell>

    RadoslawF wrote:

    > W dniu 2015-01-31 o 16:49, Tomasz Wójtowicz pisze:
    >>
    >> Śmiej się, ale teraz tak to wygląda na statkach. "Manipulator obrotowy"
    >> czyli koło sterowe jest drogie, więc tanie statki mają trzy klawisze:
    >> "wychylenie steru w lewo"
    >> "wychylenie steru w prawo"
    >> i
    >> "ster zero".
    >>
    >> Ciekawe jak szybko dotrze to do motoryzacji?
    >
    > Nie dotrze.
    > W motoryzacji liczy się jeszcze promień skrętu i prawidłowe
    > trzymane się toru jazdy. W jachtingu jest to bez znaczenia.

    pływałeś kiedykolwiek?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 43. Data: 2015-02-02 10:04:05
    Temat: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    W dniu 2015-01-31 o 16:49, Tomasz Wójtowicz pisze:

    > Śmiej się, ale teraz tak to wygląda na statkach. "Manipulator obrotowy"
    > czyli koło sterowe jest drogie, więc tanie statki mają trzy klawisze:
    > "wychylenie steru w lewo"
    > "wychylenie steru w prawo"
    > i
    > "ster zero".
    >
    > Ciekawe jak szybko dotrze to do motoryzacji?
    Raczej nieprędko.

    http://www.pcworld.pl/artykuly/275982/Bez.kierownicy
    .i.pedalow.latwiej.html

    Artykuł z 2000 roku i wciąż nic się nie zmieniło, więc albo komuś zależy
    na obecnym stanie rzeczy albo wcale nie jest to takie dobre rozwiązanie.
    Ja stawiam raczej na to drugie.


    Pozdrawiam,
    Jarek


  • 44. Data: 2015-02-02 11:55:32
    Temat: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
    news:54caa5b5$0$26319$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    >
    > Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:54ca833c$0$2154$6...@n...neostrada
    .pl...
    >
    >>Porażka. Kiedyś samochód musiał mieć hamulec awaryjny, czyżby usunięto ten
    >>wymóg z wymagań technicznych?
    >>Jak się zatrzymać po wycieku płynu?
    >
    > Myślę, ze auta z elektrycznym ręcznym wykryją taka sytuacje wcześniej. Ale

    Przewidzą, że po wzroście ciśnienia pęknie wężyk?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba


  • 45. Data: 2015-02-02 11:57:25
    Temat: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Jaroslaw Postawa" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:54cf3d4e$0$2182$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2015-01-31 o 16:49, Tomasz Wójtowicz pisze:
    >
    >> Śmiej się, ale teraz tak to wygląda na statkach. "Manipulator obrotowy"
    >> czyli koło sterowe jest drogie, więc tanie statki mają trzy klawisze:
    >> "wychylenie steru w lewo"
    >> "wychylenie steru w prawo"
    >> i
    >> "ster zero".
    >>
    >> Ciekawe jak szybko dotrze to do motoryzacji?
    > Raczej nieprędko.
    >
    > http://www.pcworld.pl/artykuly/275982/Bez.kierownicy
    .i.pedalow.latwiej.html
    >
    > Artykuł z 2000 roku i wciąż nic się nie zmieniło, więc albo komuś zależy
    > na obecnym stanie rzeczy albo wcale nie jest to takie dobre rozwiązanie.
    > Ja stawiam raczej na to drugie.
    >

    Jedna ręka jest cały czas uwiązana do joysticka. Nie wyobrażam sobie kilku
    godzin jazdy z ręką w jednej pozycji.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba


  • 46. Data: 2015-02-02 12:41:22
    Temat: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-02-01 o 19:53, masti pisze:

    >>> Śmiej się, ale teraz tak to wygląda na statkach. "Manipulator obrotowy"
    >>> czyli koło sterowe jest drogie, więc tanie statki mają trzy klawisze:
    >>> "wychylenie steru w lewo"
    >>> "wychylenie steru w prawo"
    >>> i
    >>> "ster zero".
    >>>
    >>> Ciekawe jak szybko dotrze to do motoryzacji?
    >>
    >> Nie dotrze.
    >> W motoryzacji liczy się jeszcze promień skrętu i prawidłowe
    >> trzymane się toru jazdy. W jachtingu jest to bez znaczenia.
    >
    > pływałeś kiedykolwiek?
    >
    Tak.
    Zejście dwa, trzy czy pięć metrów w lewo nie skutkują rozbiciem
    się na przeciwległym poboczu a zejście metr w prawo rozbicia się
    na prawym.
    Jak byś chciał wspomnieć o przybijaniu do nabrzeża to nie robi się
    tego z prędkościami przelotowymi.


    Pozdrawiam


  • 47. Data: 2015-02-02 15:24:14
    Temat: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 Feb 2015, yabba wrote:

    > Użytkownik "Jaroslaw Postawa" <d...@a...pl> napisał
    >> http://www.pcworld.pl/artykuly/275982/Bez.kierownicy
    .i.pedalow.latwiej.html
    >>
    >> Artykuł z 2000 roku i wciąż nic się nie zmieniło, więc albo komuś zależy na
    >> obecnym stanie rzeczy albo wcale nie jest to takie dobre rozwiązanie. Ja
    >> stawiam raczej na to drugie.
    >>
    >
    > Jedna ręka jest cały czas uwiązana do joysticka.

    O definicję "uwiązania" poproszę.

    > Nie wyobrażam sobie kilku godzin jazdy z ręką w jednej pozycji.

    "a dokładniej w dwóch joystickach, z których jeden umieszczony jest na
    konsoli centralnej zamiast dŸwigni zmiany biegów, a drugi na drzwiach.
    Oba pełniš te same funkcje i można ich używać zamiennie"

    Z opisu wynika również, że joy jest skonstruowany "pasywnie jak
    kierownica", znaczy bez naciskania nic nie przyspiesza i nie skręca.

    CO NAJWYŻEJ pojawi się taka sama grupa narzekajacych i kontuzjowanych
    jak przy pececie: siada tak, i to najlepiej do laptopa, że ŻADNA
    część ciała nie jest ulokowana "normalnie", od głowy (ze względu na
    oczy i kierunek patrzenia) po palce, mówi innym że głupoty gadają
    bo "ich nie stać" (na laptopa, zamiast normalnego komputera z monitorem
    27 cali) i na deser idzie do lekarza z urazami nadgarstka.
    Z drugiej strony, oprócz "łokcia tenisisty" jest znany również
    "łokieć kierowcy", ten wystający zza okna :P, więc skala urazów
    od joysticka pewnie nie wzrośnie.

    pzdr, Gotfryd


  • 48. Data: 2015-02-02 15:32:34
    Temat: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Z opisu wynika również, że joy jest skonstruowany "pasywnie jak
    > kierownica", znaczy bez naciskania nic nie przyspiesza i nie skręca.

    często jeździsz nie trzymając kierownicy? :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 49. Data: 2015-02-02 16:31:11
    Temat: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
    Od: "Ghost" <g...@e...com>



    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:54cf56f8$0$2174$6...@n...neostrada
    .pl...

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
    news:54caa5b5$0$26319$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    >
    > Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:54ca833c$0$2154$6...@n...neostrada
    .pl...
    >
    >>>Porażka. Kiedyś samochód musiał mieć hamulec awaryjny, czyżby usunięto
    >>>ten wymóg z wymagań technicznych?
    >>>Jak się zatrzymać po wycieku płynu?
    >
    >> Myślę, ze auta z elektrycznym ręcznym wykryją taka sytuacje wcześniej.
    >> Ale

    >Przewidzą, że po wzroście ciśnienia pęknie wężyk?

    Musiałby eksplodować, żeby hamulec od razu przestał działać. Widziałeś takie
    wężyki w tak nowoczesnych pojazdach?


  • 50. Data: 2015-02-02 21:01:15
    Temat: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
    news:54cf9842$0$2201$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    >
    > Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:54cf56f8$0$2174$6...@n...neostrada
    .pl...
    >
    > Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
    > news:54caa5b5$0$26319$65785112@news.neostrada.pl...
    >>
    >>
    >> Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    >> dyskusyjnych:54ca833c$0$2154$6...@n...neostrada
    .pl...
    >>
    >>>>Porażka. Kiedyś samochód musiał mieć hamulec awaryjny, czyżby usunięto
    >>>>ten wymóg z wymagań technicznych?
    >>>>Jak się zatrzymać po wycieku płynu?
    >>
    >>> Myślę, ze auta z elektrycznym ręcznym wykryją taka sytuacje wcześniej.
    >>> Ale
    >
    >>Przewidzą, że po wzroście ciśnienia pęknie wężyk?
    >
    > Musiałby eksplodować, żeby hamulec od razu przestał działać. Widziałeś
    > takie wężyki w tak nowoczesnych pojazdach?

    Jakie wężyki? Których budowa i sposób łączenia wyklucza w 100% możliwość
    pęknięcia?


    --
    Pozdrawiam,

    yabba

strony : 1 ... 4 . [ 5 ] . 6 ... 9


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: