-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 2 Feb 2015 15:24:14 +0100
From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
Subject: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
In-Reply-To: <54cf5768$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1502021513540.488@quad>
References: <54c9e264$0$6936$65785112@news.neostrada.pl> <mad5gt$vjf$1@dont-email.me>
<54ca5af9$0$26319$65785112@news.neostrada.pl>
<mah404$cp5$1@node1.news.atman.pl>
<54cc3a7a$0$2208$65785112@news.neostrada.pl>
<mai68h$gqe$1@mx1.internetia.pl> <maithi$ut$1@node2.news.atman.pl>
<54cf3d4e$0$2182$65785112@news.neostrada.pl>
<54cf5768$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
X-X-Sender: moj@quad
MIME-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
User-Agent: Hamster/2.1.0.11
Lines: 34
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
X-Trace: 1422887214 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2167 83.15.167.123:63872
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2555074
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 2 Feb 2015, yabba wrote:
> Użytkownik "Jaroslaw Postawa" <d...@a...pl> napisał
>> http://www.pcworld.pl/artykuly/275982/Bez.kierownicy
.i.pedalow.latwiej.html
>>
>> Artykuł z 2000 roku i wciąż nic się nie zmieniło, więc albo komuś zależy na
>> obecnym stanie rzeczy albo wcale nie jest to takie dobre rozwiązanie. Ja
>> stawiam raczej na to drugie.
>>
>
> Jedna ręka jest cały czas uwiązana do joysticka.
O definicję "uwiązania" poproszę.
> Nie wyobrażam sobie kilku godzin jazdy z ręką w jednej pozycji.
"a dokładniej w dwóch joystickach, z których jeden umieszczony jest na
konsoli centralnej zamiast dwigni zmiany biegów, a drugi na drzwiach.
Oba pełniš te same funkcje i można ich używać zamiennie"
Z opisu wynika również, że joy jest skonstruowany "pasywnie jak
kierownica", znaczy bez naciskania nic nie przyspiesza i nie skręca.
CO NAJWYŻEJ pojawi się taka sama grupa narzekajacych i kontuzjowanych
jak przy pececie: siada tak, i to najlepiej do laptopa, że ŻADNA
część ciała nie jest ulokowana "normalnie", od głowy (ze względu na
oczy i kierunek patrzenia) po palce, mówi innym że głupoty gadają
bo "ich nie stać" (na laptopa, zamiast normalnego komputera z monitorem
27 cali) i na deser idzie do lekarza z urazami nadgarstka.
Z drugiej strony, oprócz "łokcia tenisisty" jest znany również
"łokieć kierowcy", ten wystający zza okna :P, więc skala urazów
od joysticka pewnie nie wzrośnie.
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 02.02.15 15:32 masti
- 02.02.15 16:31 Ghost
- 02.02.15 21:01 yabba
- 02.02.15 21:32 Tomasz Pyra
- 03.02.15 01:46 J.F.
- 03.02.15 09:30 RoMan Mandziejewicz
- 03.02.15 10:59 yabba
- 03.02.15 11:05 yabba
- 03.02.15 12:08 Marek
- 03.02.15 18:30 Tom N
- 03.02.15 19:45 Tomasz Pyra
- 03.02.15 19:48 Tomasz Pyra
- 03.02.15 20:34 yabba
- 03.02.15 20:46 Tomasz Pyra
- 03.02.15 20:47 Tom N
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-10 Warszawa => Presales Engineer IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS