-
31. Data: 2015-01-31 16:49:01
Temat: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>
W dniu 2015-01-31 o 09:49, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
> W dniu 2015-01-31 o 03:17, yabba pisze:
>> Co teraz wymyślą? Zamiast kierownicy będą dwa klawisze lewo/prawo jak w
>> grze komputerowej?
>>
>
> https://www.youtube.com/watch?v=lDtwTqBwqwk ;)
>
Śmiej się, ale teraz tak to wygląda na statkach. "Manipulator obrotowy"
czyli koło sterowe jest drogie, więc tanie statki mają trzy klawisze:
"wychylenie steru w lewo"
"wychylenie steru w prawo"
i
"ster zero".
Ciekawe jak szybko dotrze to do motoryzacji?
-
32. Data: 2015-01-31 20:54:47
Temat: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
Od: Marek <f...@f...com>
On Sat, 31 Jan 2015 09:49:53 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
<m...@o...pl> wrote:
> https://www.youtube.com/watch?v=lDtwTqBwqwk ;)
Wreszcie będzie można strzelać do maruderów blokujących drogę.
--
Marek
-
34. Data: 2015-01-31 21:32:23
Temat: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
W dniu .01.2015 o 12:28 masti <g...@t...hell> pisze:
> jeżdizłem Passatem z elektrycznym ręcznym i szczerze mówiąc nie podoba
> mi się to rozwiązanie. Żeby go włączyć musisz stać z wciśniętym nożnym i
> nacisnąć guzik. typowy hamulec postojowy, którego i tak nie uzywam bo
> stoję na biegu. A użyć go jako typowego ręcznego w czasie jazdy się nie
> da
>
Nie sądzę aby VV zepsuł hamulec elektryczny - raczej Ty czegoś nie
wiedziałeś.
W każdym aucie jakie miałem i mam z elektryczny ręcznym zaciąganie działa
na takiej samej zasadzie jak w mechanicznym:
- chcesz zaciągnąć ręczny - ciągniesz za "wajchę"
- chcesz mocno i szybko zaciągnąć ręczny - szybko i mocno ciągniesz za
wajchę
- chcesz zwolnić ręczny (tu jest inaczej) - zależnie od implementacji -
ciągniesz drugi raz za "wajchę", lub naciskasz guzik. Możesz oczywiście go
zwolnić, dodając delikatnie gazu.
Da się "zawrócić na ręcznym" - na śniegu, lodzie. Ułatwia ruszanie pod
górkę, z górki.
TG
-
33. Data: 2015-01-31 21:32:23
Temat: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
W dniu .01.2015 o 12:28 masti <g...@t...hell> pisze:
> jeżdizłem Passatem z elektrycznym ręcznym i szczerze mówiąc nie podoba
> mi się to rozwiązanie. Żeby go włączyć musisz stać z wciśniętym nożnym i
> nacisnąć guzik. typowy hamulec postojowy, którego i tak nie uzywam bo
> stoję na biegu. A użyć go jako typowego ręcznego w czasie jazdy się nie
> da
>
Nie sądzę aby VV zepsuł hamulec elektryczny - raczej Ty czegoś nie
wiedziałeś.
W każdym aucie jakie miałem i mam z elektryczny ręcznym zaciąganie działa
na takiej samej zasadzie jak w mechanicznym:
- chcesz zaciągnąć ręczny - ciągniesz za "wajchę"
- chcesz mocno i szybko zaciągnąć ręczny - szybko i mocno ciągniesz za
wajchę
- chcesz zwolnić ręczny (tu jest inaczej) - zależnie od implementacji -
ciągniesz drugi raz za "wajchę", lub naciskasz guzik. Możesz oczywiście go
zwolnić, dodając delikatnie gazu.
Da się "zawrócić na ręcznym" - na śniegu, lodzie. Ułatwia ruszanie pod
górkę, z górki.
TG
-
35. Data: 2015-01-31 21:32:23
Temat: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
W dniu .01.2015 o 12:28 masti <g...@t...hell> pisze:
> jeżdizłem Passatem z elektrycznym ręcznym i szczerze mówiąc nie podoba
> mi się to rozwiązanie. Żeby go włączyć musisz stać z wciśniętym nożnym i
> nacisnąć guzik. typowy hamulec postojowy, którego i tak nie uzywam bo
> stoję na biegu. A użyć go jako typowego ręcznego w czasie jazdy się nie
> da
>
Nie sądzę aby VV zepsuł hamulec elektryczny - raczej Ty czegoś nie
wiedziałeś.
W każdym aucie jakie miałem i mam z elektryczny ręcznym zaciąganie działa
na takiej samej zasadzie jak w mechanicznym:
- chcesz zaciągnąć ręczny - ciągniesz za "wajchę"
- chcesz mocno i szybko zaciągnąć ręczny - szybko i mocno ciągniesz za
wajchę
- chcesz zwolnić ręczny (tu jest inaczej) - zależnie od implementacji -
ciągniesz drugi raz za "wajchę", lub naciskasz guzik. Możesz oczywiście go
zwolnić, dodając delikatnie gazu.
Da się "zawrócić na ręcznym" - na śniegu, lodzie. Ułatwia ruszanie pod
górkę, z górki.
TG
-
36. Data: 2015-01-31 21:35:05
Temat: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
On Sat, 31 Jan 2015, Tomasz Wójtowicz wrote:
> W instrukcji do Porsche jest, że długie przyciśnięcie przycisku aktywuje tryb
> awaryjny, który zaciąga niemal natychmiast,
Nie zwracali uwagi na rodzaj niepełnosprawności projektanta czy jak?
Albo akurat scalak z chipsetu płyt głównych podpasował bo wyszło
o kilkanaście centów taniej - "długie przyciśnięcie power off"
zostało im wolne i wykorzystali?
Bo zaiste trudno wyjaśnić TAKIE rozwiązanie :>
pzdr, Gotfryd
-
37. Data: 2015-01-31 21:39:01
Temat: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
On Sat, 31 Jan 2015, Marek wrote:
> On Sat, 31 Jan 2015 09:49:53 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
> <m...@o...pl> wrote:
>> https://www.youtube.com/watch?v=lDtwTqBwqwk ;)
>
> Wreszcie będzie można strzelać do maruderów blokujących drogę.
A dziś nie można, znaczy nie da się?
Czy jest teza, że (strzelanie) jest (gdzieś, reklamówki nie
wyłączając) legalne?
pzdr, Gotfryd
-
38. Data: 2015-01-31 22:56:10
Temat: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
Od: masti <g...@t...hell>
Tomasz Gorbaczuk wrote:
> W dniu .01.2015 o 12:28 masti <g...@t...hell> pisze:
>
>
>> jeżdizłem Passatem z elektrycznym ręcznym i szczerze mówiąc nie podoba
>> mi się to rozwiązanie. Żeby go włączyć musisz stać z wciśniętym nożnym i
>> nacisnąć guzik. typowy hamulec postojowy, którego i tak nie uzywam bo
>> stoję na biegu. A użyć go jako typowego ręcznego w czasie jazdy się nie
>> da
>>
>
> Nie sądzę aby VV zepsuł hamulec elektryczny - raczej Ty czegoś nie
> wiedziałeś.
> W każdym aucie jakie miałem i mam z elektryczny ręcznym zaciąganie działa
> na takiej samej zasadzie jak w mechanicznym:
> - chcesz zaciągnąć ręczny - ciągniesz za "wajchę"
> - chcesz mocno i szybko zaciągnąć ręczny - szybko i mocno ciągniesz za
> wajchę
> - chcesz zwolnić ręczny (tu jest inaczej) - zależnie od implementacji -
> ciągniesz drugi raz za "wajchę", lub naciskasz guzik. Możesz oczywiście go
> zwolnić, dodając delikatnie gazu.
>
pokażesz mitu "wajchę"?
<http://img.chceauto.pl/volkswagen/passat/volkswagen
-passat-kombi-65-4889_v1.jpg>
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
-
39. Data: 2015-01-31 23:35:03
Temat: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
W dniu .01.2015 o 22:56 masti <g...@t...hell> pisze:
> pokażesz mitu "wajchę"?
> <http://img.chceauto.pl/volkswagen/passat/volkswagen
-passat-kombi-65-4889_v1.jpg>
>
U mnie "wajcha" wygląda tak:
http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/citroen-c4-picas
so-1-6-hdi-naprawde-rodzinny/80v2b
(nad przyciskiem świateł awaryjnych)
TG
-
40. Data: 2015-01-31 23:57:16
Temat: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
Od: masti <g...@t...hell>
Tomasz Gorbaczuk wrote:
> W dniu .01.2015 o 22:56 masti <g...@t...hell> pisze:
>
>
>> pokażesz mitu "wajchę"?
>> <http://img.chceauto.pl/volkswagen/passat/volkswagen
-passat-kombi-65-4889_v1.jpg>
>>
>
> U mnie "wajcha" wygląda tak:
>
> http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/citroen-c4-picas
so-1-6-hdi-naprawde-rodzinny/80v2b
>
> (nad przyciskiem świateł awaryjnych)
skoro w poprzednim poście odróżniałeś wajchę od guzika to rozumiem, że
są to różne rzeczy
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett