  • 31. Data: 2015-01-31 16:49:01
    Temat: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2015-01-31 o 09:49, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=lDtwTqBwqwk ;)

    Śmiej się, ale teraz tak to wygląda na statkach. "Manipulator obrotowy"
    czyli koło sterowe jest drogie, więc tanie statki mają trzy klawisze:
    "wychylenie steru w lewo"
    "wychylenie steru w prawo"
    "ster zero".

    Ciekawe jak szybko dotrze to do motoryzacji?

  • 32. Data: 2015-01-31 20:54:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 31 Jan 2015 09:49:53 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <m...@o...pl> wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=lDtwTqBwqwk ;)

    Wreszcie będzie można strzelać do maruderów blokujących drogę.

    --
    Marek

  • 34. Data: 2015-01-31 21:32:23
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2015 o 12:28 masti <g...@t...hell> pisze:

    > jeżdizłem Passatem z elektrycznym ręcznym i szczerze mówiąc nie podoba
    > mi się to rozwiązanie. Żeby go włączyć musisz stać z wciśniętym nożnym i
    > nacisnąć guzik. typowy hamulec postojowy, którego i tak nie uzywam bo
    > stoję na biegu. A użyć go jako typowego ręcznego w czasie jazdy się nie
    > da

    Nie sądzę aby VV zepsuł hamulec elektryczny - raczej Ty czegoś nie
    wiedziałeś.
    W każdym aucie jakie miałem i mam z elektryczny ręcznym zaciąganie działa
    na takiej samej zasadzie jak w mechanicznym:
    - chcesz zaciągnąć ręczny - ciągniesz za "wajchę"
    - chcesz mocno i szybko zaciągnąć ręczny - szybko i mocno ciągniesz za
    wajchę
    - chcesz zwolnić ręczny (tu jest inaczej) - zależnie od implementacji -
    ciągniesz drugi raz za "wajchę", lub naciskasz guzik. Możesz oczywiście go
    zwolnić, dodając delikatnie gazu.

    Da się "zawrócić na ręcznym" - na śniegu, lodzie. Ułatwia ruszanie pod
    górkę, z górki.

    TG

  • 33. Data: 2015-01-31 21:32:23
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

  • 35. Data: 2015-01-31 21:32:23
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

  • 36. Data: 2015-01-31 21:35:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 31 Jan 2015, Tomasz Wójtowicz wrote:

    > W instrukcji do Porsche jest, że długie przyciśnięcie przycisku aktywuje tryb
    > awaryjny, który zaciąga niemal natychmiast,

    Nie zwracali uwagi na rodzaj niepełnosprawności projektanta czy jak?
    Albo akurat scalak z chipsetu płyt głównych podpasował bo wyszło
    o kilkanaście centów taniej - "długie przyciśnięcie power off"
    zostało im wolne i wykorzystali?
    Bo zaiste trudno wyjaśnić TAKIE rozwiązanie :>

    pzdr, Gotfryd

  • 37. Data: 2015-01-31 21:39:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 31 Jan 2015, Marek wrote:

    > Wreszcie będzie można strzelać do maruderów blokujących drogę.

    A dziś nie można, znaczy nie da się?
    Czy jest teza, że (strzelanie) jest (gdzieś, reklamówki nie
    wyłączając) legalne?

    pzdr, Gotfryd

  • 38. Data: 2015-01-31 22:56:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Tomasz Gorbaczuk wrote:

> [...]
    > ciągniesz drugi raz za "wajchę", lub naciskasz guzik. Możesz oczywiście go

    pokażesz mitu "wajchę"?
    <http://img.chceauto.pl/volkswagen/passat/volkswagen
    -passat-kombi-65-4889_v1.jpg>

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 39. Data: 2015-01-31 23:35:03
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2015 o 22:56 masti <g...@t...hell> pisze:

    > pokażesz mitu "wajchę"?
    > <http://img.chceauto.pl/volkswagen/passat/volkswagen
    -passat-kombi-65-4889_v1.jpg>

    U mnie "wajcha" wygląda tak:

    http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/citroen-c4-picas
    so-1-6-hdi-naprawde-rodzinny/80v2b

    (nad przyciskiem świateł awaryjnych)

    TG

  • 40. Data: 2015-01-31 23:57:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Tomasz Gorbaczuk wrote:

    -passat-kombi-65-4889_v1.jpg>

    > U mnie "wajcha" wygląda tak:
    >
    > http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/citroen-c4-picas
    so-1-6-hdi-naprawde-rodzinny/80v2b

    > (nad przyciskiem świateł awaryjnych)

    skoro w poprzednim poście odróżniałeś wajchę od guzika to rozumiem, że
    są to różne rzeczy