    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <madun1$a1q$1@dont-email.me> <54ca833c$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
    <54caa5b5$0$26319$65785112@news.neostrada.pl>
    <54cf56f8$0$2174$65785112@news.neostrada.pl>
    <54cf9842$0$2201$65785112@news.neostrada.pl>
    <r...@4...net>
    <8446976464$20150203093011@squadack.com>
    <kiejctw045g7.16ey6y16ynekp$.dlg@40tude.net>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.150203.invalid>
    Date: Tue, 3 Feb 2015 20:54:07 +0100

    Dnia Tue, 3 Feb 2015 20:47:02 +0100, Tom N napisał(a):

    > Tomasz Pyra w

    > Idę o zakład, że chodzi o Lanosa :D

    Akurat Lanos to nie wiem.
    Ale przy odpowietrzaniu hamulców zwracam właśnie uwagę na to, gdzie zaczyna
    pracować drugi obwód i bywa z tym bardzo różnie, niezależnie od kraju
    pochodzenia auta.

    > Księgowy z FSO Ci w warsztacie robił hamulce? ;-)

    A kiedyś chory byłem przed rajdem i dałem rajdówkę do warsztatu zamiast
    robić samemu - jełopy połączyli mi dwa obwody hamulcowe w jeden (przez
    pompę hamulca ręcznego).

    Kilka prób hamowania na ostro i nawet hamulec działał, ale jak wyjechałem i
    przed skrzyżowaniem chciałem lekko wcisnąć hamulec, to pedał wcisnąłem do
    samej podłogi, ręczny co to go właśnie robili też oczywiście nie zadziałał.
    Dobrze że reszta aut na tym skrzyżowaniu miała sprawne hamulce ;)