eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStart-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
  • Data: 2015-01-31 03:17:06
    Temat: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@s...spam.spam.com> napisał w wiadomości
    news:mah404$cp5$1@node1.news.atman.pl...
    >W dniu 2015-01-29 o 17:11, yabba pisze:
    >> Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości
    >> news:mad5gt$vjf$1@dont-email.me...
    >>> Biggie wrote:
    >>>
    >>>> Przymierzam sie do zmiany samochodu i ten VW, którego wybra?em
    >>>> b?dzie wyposa?ony jak w temacie. Je?eli ktos móg?by opisa? jak to
    >>>> dzia?a w praktyce to by?bym wdzi?czny. Czy da sie np. wy??czy?
    >>>> start-stop na stale? Czy silnik wy??cza si? tylko wtedy kiedy
    >>>> trzymamy wci?ni?ty hamulec no?ny? A je?eli zahamujemy i pu?cimy
    >>>> hamulec to zadziala auto hold i silnik nie zgasnie? Odby?em
    >>>> oczywi?cie jazd? próbn? ale nie ogarn??em wszystkiego.
    >>>
    >>> jeżdizłem Passatem z elektrycznym ręcznym i szczerze mówiąc nie podoba
    >>> mi się to rozwiązanie. Żeby go włączyć musisz stać z wciśniętym nożnym i
    >>> nacisnąć guzik. typowy hamulec postojowy, którego i tak nie uzywam bo
    >>> stoję na biegu. A użyć go jako typowego ręcznego w czasie jazdy się nie
    >>> da
    >>>
    >>
    >>
    >> To jak jest realizowany hamulec awaryjny w tych samochodach?
    >>
    >
    > W instrukcji do Porsche jest, że długie przyciśnięcie przycisku aktywuje
    > tryb awaryjny, który zaciąga niemal natychmiast, z tym, że jest to
    > zatrzymanie samochodu na zablokowanych kołach.

    Długie przyciśnięcie, żeby krótko zaciągało - porażka nr 1.
    Zatrzymanie na zablokowanych kołach (tylnych?), to raczej pewny poślizg
    bokiem - porażka nr 2.
    Trzeba przeczytać instrukcję i w sytuacji stresowej pamiętać jej zapisy o
    nieintuicyjnym sterowaniu - porażka nr 3.

    >
    > Poza tym, jak widać z wątku, nie wszyscy posiadacze elektrycznego ręcznego
    > o tym wiedzą.

    Był standardowy sposób sterowania hamulcem awaryjnym (chyba tylko Mercedes
    się z tego wyłamywał), a teraz każdy producent na swój sposób.
    Po co to jest potrzebne oprócz bajeru? Dla kapeluszników, którzy już nie
    mają siły ruszać rękami?
    Co teraz wymyślą? Zamiast kierownicy będą dwa klawisze lewo/prawo jak w grze
    komputerowej?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: