    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
    Date: Sat, 31 Jan 2015 03:17:06 +0100

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@s...spam.spam.com> napisał w wiadomości
    news:mah404$cp5$1@node1.news.atman.pl...

    > W instrukcji do Porsche jest, że długie przyciśnięcie przycisku aktywuje
    > tryb awaryjny, który zaciąga niemal natychmiast, z tym, że jest to
    > zatrzymanie samochodu na zablokowanych kołach.

    Długie przyciśnięcie, żeby krótko zaciągało - porażka nr 1.
    Zatrzymanie na zablokowanych kołach (tylnych?), to raczej pewny poślizg
    bokiem - porażka nr 2.
    Trzeba przeczytać instrukcję i w sytuacji stresowej pamiętać jej zapisy o
    nieintuicyjnym sterowaniu - porażka nr 3.

    > Poza tym, jak widać z wątku, nie wszyscy posiadacze elektrycznego ręcznego
    > o tym wiedzą.

    Był standardowy sposób sterowania hamulcem awaryjnym (chyba tylko Mercedes
    się z tego wyłamywał), a teraz każdy producent na swój sposób.
    Po co to jest potrzebne oprócz bajeru? Dla kapeluszników, którzy już nie
    mają siły ruszać rękami?
    Co teraz wymyślą? Zamiast kierownicy będą dwa klawisze lewo/prawo jak w grze
    komputerowej?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba