-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <54c9e264$0$6936$65785112@news.neostrada.pl> <mad5gt$vjf$1@dont-email.me>
<54ca5af9$0$26319$65785112@news.neostrada.pl>
<mah404$cp5$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
Date: Sat, 31 Jan 2015 03:17:06 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 150130-0, 30.01.2015), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 52
Message-ID: <54cc3a7a$0$2208$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1422670458 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2208 89.72.242.154:3127
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2555007
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@s...spam.spam.com> napisał w wiadomości
news:mah404$cp5$1@node1.news.atman.pl...
>W dniu 2015-01-29 o 17:11, yabba pisze:
>> Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości
>> news:mad5gt$vjf$1@dont-email.me...
>>> Biggie wrote:
>>>
>>>> Przymierzam sie do zmiany samochodu i ten VW, którego wybra?em
>>>> b?dzie wyposa?ony jak w temacie. Je?eli ktos móg?by opisa? jak to
>>>> dzia?a w praktyce to by?bym wdzi?czny. Czy da sie np. wy??czy?
>>>> start-stop na stale? Czy silnik wy??cza si? tylko wtedy kiedy
>>>> trzymamy wci?ni?ty hamulec no?ny? A je?eli zahamujemy i pu?cimy
>>>> hamulec to zadziala auto hold i silnik nie zgasnie? Odby?em
>>>> oczywi?cie jazd? próbn? ale nie ogarn??em wszystkiego.
>>>
>>> jeżdizłem Passatem z elektrycznym ręcznym i szczerze mówiąc nie podoba
>>> mi się to rozwiązanie. Żeby go włączyć musisz stać z wciśniętym nożnym i
>>> nacisnąć guzik. typowy hamulec postojowy, którego i tak nie uzywam bo
>>> stoję na biegu. A użyć go jako typowego ręcznego w czasie jazdy się nie
>>> da
>>>
>>
>>
>> To jak jest realizowany hamulec awaryjny w tych samochodach?
>>
>
> W instrukcji do Porsche jest, że długie przyciśnięcie przycisku aktywuje
> tryb awaryjny, który zaciąga niemal natychmiast, z tym, że jest to
> zatrzymanie samochodu na zablokowanych kołach.
Długie przyciśnięcie, żeby krótko zaciągało - porażka nr 1.
Zatrzymanie na zablokowanych kołach (tylnych?), to raczej pewny poślizg
bokiem - porażka nr 2.
Trzeba przeczytać instrukcję i w sytuacji stresowej pamiętać jej zapisy o
nieintuicyjnym sterowaniu - porażka nr 3.
>
> Poza tym, jak widać z wątku, nie wszyscy posiadacze elektrycznego ręcznego
> o tym wiedzą.
Był standardowy sposób sterowania hamulcem awaryjnym (chyba tylko Mercedes
się z tego wyłamywał), a teraz każdy producent na swój sposób.
Po co to jest potrzebne oprócz bajeru? Dla kapeluszników, którzy już nie
mają siły ruszać rękami?
Co teraz wymyślą? Zamiast kierownicy będą dwa klawisze lewo/prawo jak w grze
komputerowej?
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 31.01.15 08:43 Cavallino
- 31.01.15 09:20 Ghost
- 31.01.15 09:49 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 31.01.15 16:49 Tomasz Wójtowicz
- 31.01.15 20:54 Marek
- 31.01.15 21:32 Tomasz Gorbaczuk
- 31.01.15 21:32 Tomasz Gorbaczuk
- 31.01.15 21:32 Tomasz Gorbaczuk
- 31.01.15 21:35 Gotfryd Smolik news
- 31.01.15 21:39 Gotfryd Smolik news
- 31.01.15 22:56 masti
- 31.01.15 23:35 Tomasz Gorbaczuk
- 31.01.15 23:57 masti
- 01.02.15 17:16 RadoslawF
- 01.02.15 19:53 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?