  • 1. Data: 2010-04-05 08:11:14
    Temat: Stare skanery pod nowym Windows
    Od: "MIR" <d...@g...com>

    Stare skanery pod nowym Windows
    ____________________________

    Na forum Grupy pl.rec.foto pojawił się następujący wątek:
    "Agfa SNAPSCAN 1236 pod 64 bitowym systemem..."

    Wskazano tam program obsługi starych skanerów
    płaskich, przez systemy Windows 64 oraz 32 bitowe.

    W związku z tym, że używane przeze mnie skanery
    Agfowskie, po przejściu na Windows XP i Vista, przestały
    działać - zastosowałem program VueScan. Okazało się, że
    jest on również spolonizowany i zamiast zakupu nowych
    skanerów, bardziej sensowny jest zakup licencji programu
    VueScan.

    Wersja standard kosztuje 39$ i zastanawiam się, w jakim
    stopniu cena ta może być akceptowalna przez polskiego
    użytkownika. Może pojawi się dystrybutor lokalny, będący
    w stanie oferować wspomniany program za dogodniejszą
    cenę...

    ( - ) MIR

  • 2. Data: 2010-04-05 08:38:09
    Temat: Re: Stare skanery pod nowym Windows
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hpc5hn$osf$1@node1.news.atman.pl>,
    MIR nabazgrał:
> [...]
    > użytkownika. Może pojawi się dystrybutor lokalny, będący
    > w stanie oferować wspomniany program za dogodniejszą

    Ekhem! To już jest dogodniejsza cena. Bezpośrednia konkurencja sprzedaje
    z ograniczeniem do jednego konkretnego skanera od 49$. A jak na przykład
    chcesz skorzystać z multi-exposure, to musisz kupić wersję za 104$, auto
    kalibrację IT8 i multi-exposure - 332$... 39$ to serio niedużo.

    Ceny podane dla Coolscana LS-50.

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    A o ACTA cichutko

  • 3. Data: 2010-04-05 09:57:25
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-04-05 10:11:14 +0200, "MIR" <d...@g...com> said:

> [...]
    > użytkownika. Może pojawi się dystrybutor lokalny, będący
    > w stanie oferować wspomniany program za dogodniejszą

    Cena jest bardzo akceptowalna.
    Ten soft jest wart każdego centa na niego wydanego.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-04-05 09:57:33
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "MIR" <d...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > użytkownika. Może pojawi się dystrybutor lokalny, będący
    > w stanie oferować wspomniany program za dogodniejszą

    Agfę 1236S, Arcus-a 1200 i Duoscana 1200 bez problemu używałem/używam pod
    XP, z oryginalnym "fotolookiem".

  • 5. Data: 2010-04-05 10:14:45
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-04-05 11:57:33 +0200, "Marcin [3M]" <m...@g...pl> said:

    > Agfę 1236S, Arcus-a 1200 i Duoscana 1200 bez problemu używałem/używam
    > pod XP, z oryginalnym "fotolookiem".

    fotolook nie obsługuje skanerów USB agfy. A VS tak.
    NikonScan nie obsługuje LS-2000, a VS tak.
    Przykłady można mnożyć.

  • 6. Data: 2010-04-05 11:24:18
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Wersja standard kosztuje 39$ i zastanawiam się, w jakim
    > stopniu cena ta może być akceptowalna przez polskiego
    > użytkownika

    Lepiej kalkuluje się wersja pro.
    Wtedy masz nieograniczony upgrade a ten program stale ewoluuje, poprawki
    ukazują się co kilka dni.
    Polecam ten soft całym sercem.
    P.

  • 7. Data: 2010-04-05 12:10:03
    Temat: Re: Stare skanery pod nowym Windows (2)
    Od: "MIR" <d...@g...com>

    Marcin [3M] napisał:

    "Agfę 1236S, Arcus-a 1200 i Duoscana 1200 bez
    problemu używałem/używam pod XP, z oryginalnym
    "fotolookiem". "

    Dzięki Marcinie za tę wiadomość. U mnie Agfa 1236/U
    działała na komputerze Compaq z Fotolookiem
    - natomiast na komputerach HP oraz Dell nie udaje
    się aktualizacja/pozyskanie sterownika. Może jednak
    ktoś posiada więcej wartościowych informacji na temat
    tych sterowników?

    ( - ) MIR

  • 8. Data: 2010-04-05 17:41:46
    Od: JD <j...@g...com>

    On 5 Kwi, 13:24, "Pan Piskorz" <p...@b...pl> wrote:

    > Lepiej kalkuluje się wersja pro.
    > Wtedy masz nieograniczony upgrade a ten program stale ewoluuje, poprawki
    > ukazują się co kilka dni.
    > Polecam ten soft całym sercem.
    > P.

    Zainwestowałem kiedyś w VS (pro) jak zacząłem używać tylko Linuksa i
    byl problem z nikonscanem
    Dzisiaj mam jak znalazł, za friko rozwijający się soft, licencja pod
    L, W764, i M (jakbym zechciał).

    JD

  • 9. Data: 2010-04-05 18:22:19
    Od: JD <j...@g...com>

    On 5 Kwi, 19:41, JD <j...@g...com> wrote:

> [...]
    > byl problem z nikonscanem
    > Dzisiaj mam jak znalazł, za friko rozwijający się soft, licencja pod

    To jeszcze napiszę co na tamtej grupie napisałem:

    "
    Nie wiem jaką wersję W7 masz (jeśli PRO i +)
    to mnie nikonscan 4.0.3 (ostatni pod vistę 32) z LS40 USB
    ruszyl dopiero pod trybem wirtualnym "XP Mode"
    Wszelkie sposoby z sieci z modyfikacją plików "*.ini"
    zawiodły, choć ponoć z XP64 i Vistą64 komuś się udało
    "

    Jeśli wydatek na VS jest dla Ciebie do przełknięcia
    i interfejs oraz funkcjonalność akceptowalne,
    to może warto zrezygnować z oryginalnych sterowników.

    JD