    From: " MH" <l...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Stare dobre czasy...
    Date: Tue, 15 May 2012 21:35:40 +0000 (UTC)

    John Smith <d...@b...pl> napisał(a):

    > Nieprawda, Odra 1305 była zawodną konstrukcją, wystarczyło, że nawaliła
    > klimatyzacja i od razu padała jednostka centralna. A czasem, tak po
    > prostu "sama z siebie". Typowe przestoje to kilkanaście dni w roku.
    > Pracowałem na nich 2 lata.
    > K.
    ===============

    "Wystarczyło, że nawaliła klimatyzacja" - no to do poopy była klima i tyle!!
    Bo takie były wymogi techniczne, aby maszyna zawierająca w sobie sryljon
    kostek ttl i innych badźiewi mogła pracować. To tak jakbyś chciał wlać do
    "kancioka" benzynę bezołowiową i marudzić,że w silniku coś stuka i nie ma
    "powera". Kilkanaście dni w roku przestoju powiadasz. I pracowałeś na tej
    maszynie 2 lata... Ja z tą maszyną miałem trochę więcej/dłużej do czynienia.
    Jasne!!, awarie były, są i będą choćby i w laptopie za parę zeta, którego moc
    obliczeniowa, pamięć RAM, pamięć masowa jest nieporównywalna z konstrukcją
    ODRY. Ale kilkanaście dni przestoju w roku świadczy jedynie o DOOPOWATYM
    zespole, który obsługiwał tą maszynę. Stwierdzenie,że konstrukcja była zawodna
    bo odmawiała posłuszeństwa jak padła klima jest wręcz porażające!!
    Na ten łikend zapowiadają fajną pogodę!! Wystaw sobie swojego laptopa na
    Słoneczko i opisz nam tutaj jak funkcjonuje LCD po kilku godzinach...

    Równie dobrze możesz co poniektóre produkty spożywcze pozostawić w
    temperaturze innej niż zaleca sprzedawca. Jak się do tego nie zastosujesz, jak
    nie będziesz trzymał 'schabowego' w lodówce i zeżresz go po tygodniu, i
    sraczki dostaniesz, to co?.. "Schabowy" zawinił ?? Nie!! Albo lodówka się
    spier...., albo jej obsługa..

    Proste ?!

    MH