  • Data: 2012-05-16 09:19:09
    Temat: Re: Stare dobre czasy...
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-16 05:54, Pszemol pisze:
    > "Jacek" <a...@o...pl> wrote in message

    > Mistrzostwem świata to było używać go na 386SX bez dysku
    > twardego na dyskietkach 5.25" :-) Że się miało tyle samozaparcia...
    > No ale wybór był między HDD i kolorowym monitorem Samtron :-)
    > Padło na kolorowy monitor a hdd dokupiłem dużo później....

    Chyba mieliśmy więcej cierpliwości. W sumie i tak było lepiej niż
    rysować na kartce.
    Ja jeszcze pamiętam w OBREUS stanowisko do projektowania struktur: dwa
    monitory - hercules i chyba EGA (bo raczej nie VGA) - oba jakieś takie
    "neptunopodobne" na jednej podstawce i "trochę" się zakłócające, a obok
    ploter tnący 4x4m.
    CEMI w tym czasie (okolice 1988r) miało ładne stanowiska na
    "kaloryferku", znaczy albo to był PDP albo VAX, nie pamiętam już, i duże
    monitory chyba 20-calowe. Jak na tym grafika chodziła...

    Pozdrawiam

    DD