    From: Zbigniew Malec <a...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Stara śpiewka [OT]
    Date: Mon, 14 Feb 2011 22:48:09 +0100

    On Mon, 14 Feb 2011 17:07:30 +0100, R. P. wrote:

    > Kiedyś była telefonia stacjonarna a wtajemniczeni korzystali z CB Radia.
    > Teraz to praktycznie wymarło, bo każdy ma komórkę. Myślę, że nie należy
    > do zjawisk podchodzić z sentymentem i uczuciem ;). Świat się zmienia,
    > wchodzą nowe technologie. To tak jak byś płakał nad tym, że ludzie teraz
    > oglądają telewizję na 100 calowym płaskim ekranie zamiast na telewizorze
    > z 25 kilogramowym kineskopem 20-calowym, albo że nie jeżdzą bryczkami
    > tylko 300-konnymi furami ;)

    Grupy dyskusyjne mają swoje zalety, których fora internetowe nie posiadają.
    Ciekawą inicjatywą jest Stack Overflow (już zresztą wspomniany conajmniej
    dwukrotnie), który oferuje na prawdę dużo.
    Grupy dyskusyjne pozwalają za to prowadzić dyskusje z prawdziwego zdarzenia
    dają zdecydowanie większe pole do popisu dla tych, którzy lubią się
    pozastanawiać.
    No i oczywiście żadne forum nie ma tak dobrego interfejsu, jak mój 40tude
    Dialog.

    Zbyszek Malec