  • Data: 2011-02-15 01:00:44
    Temat: Re: Stara śpiewka [OT]
    Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-15 01:49, Andrzej Jarzabek pisze:

    > Jak to nie ma? Nie wolno napisać niczego, co nie spodoba się moderatorowi.

    Na comp.lang.c++.moderated też nie wolno, skoro grupa jest moderowana :)
    Umieściłem tam swoje pytanie, na które otrzymałem 2 sensowne odpowiedzi
    (choć nie rozwiązujące problemu) na forum stack overflow. Zobaczymy jak
    będzie na grupie. Na pewno wspomnę o wynikach mojego małego researchu ;)

    Z tym zgoda.