  • 331. Data: 2019-10-31 15:13:21
    Temat: Stanowisko polskiego wyrobnika!
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Kviat w <news:5db88d17$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>:

    > To nic, że połowy nie
    > rozumiesz, bo gaworzy jakimś lokalnym narzeczem bawarskim albo szkockim,
    > ale co się razem pośmiejecie to wasze. Spróbuj tak w małej miejscowości
    > albo na wiosce w Polsce, to albo dostaniesz oklep od lokalsów spod
    > sklepu, albo skonczysz z widłami w dupie.

    Czy możesz potwierdzić, ze w PL to jesteś od czasu do czasu, czy w PL robisz
    "kilka kKM miesięcznie"?

    --
    'Tom N'

  • 332. Data: 2019-10-31 17:24:22
    Temat: Re: Stanowisko polskiego wyrobnika!
    Od: Kviat

    W dniu 31.10.2019 o 15:13, 'TomN' pisze:

    > Czy możesz potwierdzić, ze w PL to jesteś od czasu do czasu,

    Zdefiniuj od czasu do czasu, bo nie wiem co mam potwierdzić.

    > czy w PL robisz
    > "kilka kKM miesięcznie"?

    A dla kogo ten wywiad?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 333. Data: 2019-10-31 18:03:21
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Kviat w

    > Zdefiniuj od czasu do czasu, bo nie wiem co mam potwierdzić.

    Że jesteś w PL, ale nie przejmuj się, US ci wyjaśni w razie czego...

    > A dla kogo ten wywiad?

    Czyli nie możesz -- to inteligentnym ludziom wystarczy.

    --
    'Tom N'

  • 334. Data: 2019-10-31 18:50:03
    Od: Kviat

    W dniu 31.10.2019 o 18:03, 'TomN' pisze:
    > Kviat w

    > Że jesteś w PL, ale nie przejmuj się, US ci wyjaśni w razie czego...

    Co mi wyjaśni?
    Coś sobie uroiłeś, oczywiście domyślam się co, ale fajnie poczytać jak
    się kopiesz ze swoimi urojeniami.

    > Czyli nie możesz -- to inteligentnym ludziom wystarczy.

    Dlaczego mam potwierdzać czyjąś wypowiedź?
    Bo jak rozumiem, ten cudzysłów to nie przez przypadek?

    Jeżeli chcesz o coś zapytać, to zapytaj jak dorosły, zamiast zgadywać
    jak dziecko.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 335. Data: 2019-11-01 11:32:31
    Temat: Re: Przejście dla pieszych. odwracam się du.ą.
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 26 Oct 2019 09:17:07 +0200, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >No
    >cóż - na tydzień starczyło żeby ludzie przez tą ulicę normalnie jeździli
    >- już pojawiają się harcowniki z serii szybko ale bezpiecznie. Trzeba
    >kamerkę naprawić.

    A Ty jesteś taki święty, że nawet przed wypadkiem jeżdziłeś tam 45/50.
    Kurwa, wszyscy świętszy od papieża teraz. A wystarczyło raz na tydzień
    się przejechać Sokratesa, żeby stwierdzić, że nawet autobusy tam nie
    jeżdżą zgodnie z ograniczeniami.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 336. Data: 2019-11-01 11:36:05
    Temat: Re: Przejście dla pieszych i BMW
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 24 Oct 2019 00:29:47 +0200, Kviat wrote:

    >"Już w niedzielę nakazałem przygotowanie pełnej analizy i planu działań,
    >które możemy podjąć, żeby poprawić bezpieczeństwo pieszych na
    >warszawskich ulicach. Także na ul. Sokratesa. Poleciłem również
    >przesunąć pieniądze w budżecie tak, by przeprowadzić gruntowną
    >modernizację tej ulicy.

    OIDP to modernizacja tej ulicy była kilka lat temu. I niejaki
    Puchalski, pełnomocnik ds. rowerów prezia Warszawy, siedzący na stołku
    szefa warszawskiego ZDM, stwierdził wtedy, że sygnalizacja w tym
    miejscu jest zbędna. A dziś ZDM/prezio Warszawy/premier udają
    zatroskanych. Czekam jeszcze na uruchomienie się notariusza Dudy.

  • 337. Data: 2019-11-01 11:38:32
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 24 Oct 2019 07:03:24 +0200, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >mnóstwo
    >doświetlili

    Większość doświetleń to wynik budżetu obywatelskiego. A że ZDM się
    potem tym chwali to inna sprawa.

  • 338. Data: 2019-11-01 11:39:50
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 26 Oct 2019 10:41:03 +0200, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:

    >Po Conrada od zawsze jeździło się źle, jak jakąś wiejską drogą podczas odpustu.

    Dokładnie.

  • 339. Data: 2019-11-01 12:50:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.11.2019 o 11:32, j...@i...pl pisze:

    > A Ty jesteś taki święty, że nawet przed wypadkiem jeżdziłeś tam 45/50.

    Nie - tak jak pisałem - średnia warszawska - 70 raczej minus niż plus
    (przy +20 mi rysiek piska)

    Natomiast na przejściach zwalniałem jak widziałem, że jest coś w
    pobliżu, a jak nie widziałem, bo mi coś zasłaniało, to zwalniałem do 20
    a jak trzeba to do zera. Prawie nigdy nie wyprzedzam na psaach (raz
    wyprzedziłem, jak na początku sezonu nie pamietałem, że moto kiepsko
    hamuje w porównaniu z katamaranem i to na innej ulicy - moja wina i
    nikogo innego) a już nigdy, przenigdy nie omijam na przejściu dopóki nie
    upewnię się po co się ktoś zatrzymał.

    > Kurwa, wszyscy świętszy od papieża teraz. A wystarczyło raz na tydzień
    > się przejechać Sokratesa, żeby stwierdzić, że nawet autobusy tam nie
    > jeżdżą zgodnie z ograniczeniami.

    Ale tu tak naprawdę nie chodzi o ograniczenia (w granicach "rozsądku",
    bo 100 czy 130 to już przegięcie) a o zachowanie na przejściach.

    --
    Shrek

  • 340. Data: 2019-11-01 12:56:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.11.2019 o 11:39, j...@i...pl pisze:

    > Dokładnie.

    Conrada jeżdzi się dokładnie tak, jak powinno się ulicą tej klasy.
    Sokratesa to też tak sama klasa ulicy. To nie jest ani droga główna ani
    nawet zbiorcza (tą jest równoległa Reymonta i Nocznickiego). Drogą
    główną przyspieszoną będzie TMP.

    --
    Shrek