    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Stan wojenny ACTA i Basia daje czadu.
    Date: Mon, 30 Jan 2012 13:36:45 +0100

    "kamil" jg60as$pi1$...@i...gazeta.pl

    > Dlaczego tylko studia, a średnia edukacja już nie? Przecież nie potrzeba nam tylu
    maturzystów do pracy w sklepie i fabryce.

    Masz rację -- debili (bo znaczna część sprzedawców to
    ludzie ograniczeni umysłowo) w sklepie nam nie potrzeba. :)
    W fabryce jest jeszcze gorzej... Tu trzeba kadry jeszcze
    lepiej szkolonej, także na stanowiskach (zdawałoby się?)
    najniższych...

    Ale jeśli profesor Szabłowski szkoli dziewczęta swym prąciem -- tak
    wyszkolone nie będą zbyt przydatne nigdzie, nawet/także w burdelach. :)
    A ja tego profesora znam osobiście i na moich oczach kleił się dosłownie
    do każdej kobiety. :) Do Niny Siemieniuk -- także. A krewnej owej Niny
    zaproponował sponsorowanie nauki -- pod warunkiem wspólnego ,,zwiedzenia''
    pobliskiego Tykocina. :)

    Choć krewna Anna była wówczas mężatką z dorastającym synem i nie
    miała wydatnych piersi
    (chyba wcale nie miała -- oczywiście nie sprawdzałem,
    ale z tego, co oboje (ona i jej mąż -- bo żyją stale
    razem, na dodatek zdumiewająco zgodnie, co być może
    zawdzięczają słabej kondycji finansowej i konieczności
    stałego zarabiania, a więc i wspólnego mądrego pracowania)
    mówili otwarcie, że tak zwana natura skąpo ją zaopatrzyła
    w aparaturę do oddychania)
    profesor Szabłowski sprawę postawił jasno i kategorycznie. :)
    No i dziewczyna nie skończyła u niego (i u swej krewnej, Niny
    Siemieniuk, którą wiele lat wcześniej dotowała rodzina owej Anny) studiów. :)

    -=-

    IMO najgłośniej o potrzebie dotowania i pomagania ludziom biednym krzyczą
    nie ci ludzie, którzy mają coś swojego do dania innym ludziom i nie ci ludzie,
    którzy dają innym ludziom swoje dobra, ale ci ludzie tak krzyczą, którzy nigdy
    nikomu niczego swojego nie tylko nie dali, ale nawet nie pożyczyli (i nie
    sprzedali) na warunkach korzystnych dla tychże biednych czy potrzebujących. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'