  • Data: 2012-01-26 19:57:14
    Temat: Re: Stan wojenny ACTA i Basia daje czadu.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "qwerty" jfs598$ppm$...@i...gazeta.pl

    > Po to powinna być opłata, aby ograniczyć liczbę przyszłych inż./mgr

    Ciekawe. :)

    > Co roku kończy studia tysiące studentów, a rynek pracy nie jest przygotowany do

    Odwrotnie. Liczba miejsc pracy tego typu stale rośnie i stale spada
    liczba miejsc pracy wymagającej słabego wykształcenia. To, że w Polsce
    znacząca ;) część absolwentów szkół wyższych ląduje w sklepach za ladą
    świadczy źle o polskiej gospodarce i świadczy źle o polskim szkolnictwie.

    > tylu z wyższym wykształceniem.

    > Gdyby był płatny nie dość, że wyższy tytuł to byłaby elita, ale dodatkowo mógłby
    wzrosnąć poziom nauczania.

    Poziom nauczania wzrośnie, gdy będzie mniej głupkowatych uczelni wyższych. :)
    Wyższa szkoła fryzjerstwa, kosmetologii, kominiarstwa, wiązania sznurowadeł...

    > Oczywiście najzdolniejsza (a nie zdolna) część uczniów/studentów z biednych rodzin
    miałaby sponsorowane przez rząd.

    A o tym, kto jest zdolny a kto nie -- zadecyduje ten, kto ma pieniądze. :)

    > Osobiście znam kilka osób, które "ciągną" co najmniej 2 kierunki.

    A ja całą masę. I co z tego, że ciągną? Te osoby później niekoniecznie
    osiągają sukcesy w życiu. :) zawodowych czy prywatnym -- na przykład
    nie wychodzą za mąż. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'