    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Stan konta w Play - jak sprawdzić?
    Date: Thu, 14 May 2015 05:47:09 +0200

    On Wed, 13 May 2015 20:01:31 +0200, "Antek" <n...@p...pl> wrote:

    >Zwracam się z pytaniem do użytkowników tej grupy,
    >bo odpowiedniejszej nie znalazłem.
    >Do połączeń internetowych korzystam z karty Play,

    Nie pamiętam już bo z tego dawno nie korzystałem czy aplikacja play
    posiada opcje do wysyłania ussd. Na pewno jest to możliwe używając do
    łączenia z netem programu topnet_info. Wtedy wklepujesz tylko kod i
    dostajesz odpowiedź bez problemu.
    Możesz też zarejestrować nr na play24 wtedy będiesz na bieżąco widział
    stan środków, to chyba najlepsze rozwiązanie.
    Co do rocznej ważności konta to jak najbardziej są takie taryfy
    głosowe w play, teraz tylko pytanie czy przypadkiem nie posiadasz
    taryfy internetowej czyli play online czy play internet na kartę bo
    jeśli tak to nie da się przejść na taryfy głosowe. Ale skoro piszesz o
    *101# to rozumiem że jest to jakaś taryfa głosowa?
    Sprawdź kodem jaka *111*49*1#
    Zmiana taryfy spowoduje utratę wszystkich dodatkowych usług/pakietów.
    Tu szczegóły taryf:
    http://forumplay.pl/showthread.php/6765-FAQ-Taryfy-p
    lay-fresh-z-roczn%C4%85-wa%C5%BCno%C5%9Bci%C4%85-kon
    ta