  • Data: 2015-05-19 19:11:57
    Temat: Re: Stan konta w Play - nieudane próby
    Od: "Antek" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma to znaczenia jaki modem, wszystko zostaje tak jak było w
    > poprzednich taryfach tylko że dodatkowo dochodzi zasięg lte jeśli ktoś
    > posiada modem lte. Jeśli nie, z oferty można normalnie korzystać jak
    > dotychczas w poprzedniej taryfie.

    Dzięki za te podpowiedzi, ale to nie rozwiąże mojego głównego
    problemu - nadmiaru zgromadzonych środków w stosunku
    do możliwości, a raczej niemożliwości ich wykorzystania.
    Jest to pułapka, ale to moja wina, bo przed kupieniem startera
    i pierwszym większym doładowaniem nie rozeznałem zasad
    i dałem się w tę pułapkę złapać.
    Teraz mogę tylko liczyć na to, że w najbliższym czasie Play
    zmieni regulamin i tak, jak to robi konkurencja, również na koncie
    Online na kartę (do Internetu) pozwoli przedłużyć okres korzystania
    bez konieczności doładowywania.
    Mam jednak świadomość, że wobec szaleństwa popularności
    Play nie będzie miał powodów do takiej zmiany. I tak ma klientów.

    Pozdrawiam
    Antek