eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmStan konta w Play - jak sprawdzić?Re: Stan konta w Play - jak sprawdzić?
  • Data: 2015-05-15 09:41:18
    Temat: Re: Stan konta w Play - jak sprawdzić?
    Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-05-13 o 20:01, Antek pisze:
    > Zwracam się z pytaniem do użytkowników tej grupy,
    > bo odpowiedniejszej nie znalazłem.
    > Do połączeń internetowych korzystam z karty Play,
    > którą mam w modemie podłączanym do portu USB
    > w laptopie. Na samym modemie, też firmy Play, jest
    > program umożliwiający łączenie z Internetem, a także
    > pozwalający na wysyłanie i odbieranie SMSów.
    > Chciałbym od czasu do czasu móc sprawdzać stan
    > środków na karcie, ale jedyny sposób jaki znam to
    > wybieranie *101# ... na klawiaturze komórki. Zatem
    > dla sprawdzenia stanu konta muszę wyjmować właściwą
    > kartę z komórki (Orange) i na chwilę wkładać tę z modemu.
    > Czy istnieje sposób sprawdzania stanu konta przez wysłanie
    > SMSa i otrzymanie odpowiedzi też tą drogą? W Orange
    > wystarczyło wysłać SMS na numer 411, a w treści wpisać ILE.
    > Ewentualnie możliwość sprawdzania na jakiejś stronie WWW,
    > po podaniu numeru telefonu, byłoby satysfakcjonujące, ale nie
    > wiem czy coś takiego istnieje, bo skąd wiadomo, że pytam
    > o stan mojej karty, a nie kogoś innego?
    >
    > Przy okazji mam jeszcze jedno pytanie. Z Internetu na laptopie
    > korzystam z różną intensywnością. W związku z tym byłoby
    > wygodnie móc przedłużyć ważność środków na karcie
    > na na przykład rok, bez konieczności doładowywania.
    > Tak jest w Orange i jest to bardzo wygodne. Doładowuje się
    > wtedy gdy środki się kończą, a nie będąc zmuszonym do pamiętania
    > terminu. Czy coś takiego jest możliwe w Play? Pytałem sprzedawcę
    > w punkcie Play, ale twierdził, że nie jest to możliwe w przypadku
    > mojej karty, chociaż nie potrafił tego uzasadnić.
    > Nie chcę w tej chwili wchodzić w to dlaczego mam obecnie kartę
    > w Play, ale posiadane środki na tej karcie nie pozwalają mi na razie
    > z niej zrezygnować i jestem zmuszony dokonywać doładowań,
    > które ten problem jeszcze pogłębiają.
    >
    > Będę wdzięczny za odpowiedzi w obu kwestiach.
    >
    > Pozdrawiam
    > Antek

    Przełożyć kartę do telefonu, pobrać z Google Play aplikację Play24,
    uruchomić ją i za jej pomocą założyć konto, i zaznaczyć automatyczne
    logowanie. teraz kliknięcie na ikonkę Play24 przenosi cię do danych z
    konta, karta SIM nie musi być w telefonie.

    Nie ma rocznej ważności konta przy usługach internetowych w Play. Ja za
    100zł wykupuję limit 30GB i 4miesięcznym terminem ważności.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: