  • Data: 2015-05-18 20:48:13
    Temat: Re: Stan konta w Play - nieudane próby
    Od: "Antek" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wchodzisz na 24.play.pl
    > Logujesz się używając albo adresu email albo numeru telefonu do wyboru
    > i hasła i tam w zakładce stan konta wszystko powinno być.

    Dzięki.
    Teraz, po zalogowaniu, strona wygląda zupełnie inaczej niż poprzednio.
    Poprzednio, nawet gdy po zalogowaniu się ze strony potwierdzającej
    aktywację (w wyniku kliknięcia na "Potwierdź adres e-mail" w e-mailu,
    który w międzyczasie przyszedł) nie było żadnych zakładek ani ikon
    do kliknięcia.
    Jedyne wytłumaczenie to takie, że [p potwierdzeniu aktywacji należało się
    wylogować i zalogować od nowa.
    Ważne, że teraz mój stan konta mogę już odczytywać.
    Przestudiuję również inne informacje, bo to na czym mi najbardziej
    zależy, to rozsądne wykorzystanie już posiadanych środków bez
    konieczności doładowywania lub z minimalnym doładowywaniem.
    Już wiem, że przedłużenie terminu na rok się nie uda. Ale może
    coś jeszcze można zrobić.
    Szkoda, że nie mogę z tego konta opłacić SMSów do Chomika.
    Obawiam się, że jeśli istnieją inne możliwości opłacenia czegoś
    SMS-ami, to też będą to numery krótkie (premium).
    W każdym razie będę tę sprawę drążyć dalej, bo zbyt dużo mam
    do stracenia.

    W dalszym ciągu nie rozumiem dlaczego korzystanie z karty SIM
    w modemie do połączeń internetowych powoduje zmniejszanie się
    ilości posiadanych MB, natomiast kwota zgromadzonych złotówek
    pozostaje bez zmian. Wygląda na to, że wyrzucenie tej karty do
    kosza, jak ktoś mi tu radził, oznaczałoby jeszcze większą stratę,
    bo mój "zasób" to MB + złotówki, a nie jedne przeliczane na drugie,
    jak mi się wcześniej wydawało.

    Jeszcze raz dziękuję za rady.
    Pozdrawiam
    Antek