    From: "P.B." <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Stan konta w Play - jak sprawdzić?
    Date: Wed, 13 May 2015 20:14:09 +0200

    Dnia Wed, 13 May 2015 20:01:31 +0200, Antek napisał(a):

    > Ewentualnie możliwość sprawdzania na jakiejś stronie WWW,
    > po podaniu numeru telefonu, byłoby satysfakcjonujące, ale nie
    > wiem czy coś takiego istnieje, bo skąd wiadomo, że pytam
    > o stan mojej karty, a nie kogoś innego?

    A 24.play.pl próbowałeś? Rejestrujesz kartę za pomocą PUK i kodu, który
    dostaniesz SMS'em.

    > Przy okazji mam jeszcze jedno pytanie. Z Internetu na laptopie
    > korzystam z różną intensywnością. W związku z tym byłoby
    > wygodnie móc przedłużyć ważność środków na karcie
    > na na przykład rok, bez konieczności doładowywania.

    To robi trayfa Play na Karte Rok Ważności Konta.

    > Nie chcę w tej chwili wchodzić w to dlaczego mam obecnie kartę
    > w Play, ale posiadane środki na tej karcie nie pozwalają mi na razie
    > z niej zrezygnować i jestem zmuszony dokonywać doładowań,
    > które ten problem jeszcze pogłębiają.

    Sprawdź przez Play24 czy naprawdę nie możesz zmienić taryfy na RWK. Jeżeli
    nie możesz, to wyrzuć tą kartę do śmietnika, kup dowolną kartę Play do
    połączeń głosowych, włącz jej taryfę RWK i doładowuj miarę potrzeby: 9PLN
    za 1GB, 20PLN za 3GB. Na tej karcie będziesz miał w końcu 300PLN, których i
    tak nie będziesz miał na co zużyć. Im szybciej przetniesz wrzoda, tym
    lepiej.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek