  • 11. Data: 2002-10-25 08:54:26
    Temat: Re: Stałe łącze - ul. Gąbińska (Słodowiec)
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako "Zbyszek" <...@o...pl> w artykule
    <news:ap39eo$q4i$1@portraits.wsisiz.edu.pl> pisze:
> [...]
    >
    > Chciałbym założyć stałe łącze w bloku przy ul. Gąbińskiej 9
    > (pomiędzy ul. Żeromskiego, a ul. Broniewskiego).
    > Zaznajomiłem się z bieżąco ofertą:
    > AsterCity - planowane na 2004
    > Chello - może za rok
    > SDI - zapisałem się w kolejce (mam numerek 297)
    > NEO+ - niestety za droga - 200 PLN/miesiąc
    > Tele2 - musiałbym znaleźć osoby chętne do podziału 128 kbps
    >
    > Reasumując zwracam się o radę, może znacie providera w tej
    > okolicy, który udostępni mi stałe łącze w cenie do 150 PLN?
    >
    > ps. Jeżeli istnieje sieć osiedlowa, o której nic nie wiem to z

    Najbliższa jest Duracza 4/4a/8 w trakcie organizacji, o czym chyba wiesz.
    Ale do was to przez park tylko przez radio można. A nie lepiej zróbcie sobie
    sami zrzutkę w obu blokach? Jest tam tyle różnych dziwnych przewieszek, że
    chętnych powinno znaleźć się dość nawet na 2MB z TDC.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl
    Adres w nagłówku zmieniony poza moim zasięgiem

  • 12. Data: 2002-10-27 07:58:53
    Od: Tomasz Dymek <t...@r...eu.org>

    [...]

    > A to ciekawe ... czego wiec oczekujesz za 150 zl ?

    Za trochę mniej mam:

    > Publicznego IP,

    > lacza symetrycznego 512/512 ???

    A to czasami (i pewnie do czasu).

    > Takie cos kosztuje kilka razy wiecej kasy miesiecznie ...

    Jak widać nie koniecznie.

    --
    * Tomek.