  • 1. Data: 2002-10-23 07:00:20
    Temat: PVC w Polpak-T
    Od: "Moi" <M...@...pl>

    Czy ktos moze mi wytlumaczyc dlaczego znany operator wymaga
    zainstalowania dodatkowego (juz funkcjonuje 2 Mb, CIR=0) lacza
    Polpaka z powodu wniosku o utworzenie PVC 128 kb z CIR=32?
    Odleglosc 500 km, jesli to wazne.

    Czy na istniejacym laczu nie da sie takiego kanalu wykreowac?

    Pozdrawiam,

    Moi

  • 2. Data: 2002-10-23 13:38:11
    Temat: Re: PVC w Polpak-T
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net>

> [...]
    > Odleglosc 500 km, jesli to wazne.
    >
    > Czy na istniejacym laczu nie da sie takiego kanalu wykreowac?

    fizycznie oczywiscie sie da, ale oni nie wspieraja juz starych polpakow.
    Jezeli ktos ma to ok, ale zadnych zmian nie zrobią.

    Marcin

  • 3. Data: 2002-10-24 06:18:36
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Moi" <M...@...pl> writes:

    > Czy ktos moze mi wytlumaczyc dlaczego znany operator wymaga
    > zainstalowania dodatkowego (juz funkcjonuje 2 Mb, CIR=0) lacza
    > Polpaka z powodu wniosku o utworzenie PVC 128 kb z CIR=32?
    > Odleglosc 500 km, jesli to wazne.

    Bardzo dziwne. Moze sprobuj to sprawdzic jeszcze raz? Moze trafiles
    na niezbyt kompetentna osobe?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 4. Data: 2002-10-29 18:34:15
    Od: "Tomasz Plebanski" <t...@c...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
> [...]

    a nie obowiazuje 2Mbps max na porcie ?

  • 5. Data: 2002-10-29 19:37:05
    Od: "Moi" <M...@...pl>

    "Tomasz Plebanski" <t...@c...pl> napisał
    > a nie obowiazuje 2Mbps max na porcie ?

    Pewnie i obowiazuje, jednak to mialoby byc 'w ramach' tych 2 M.
    We wniosku nie podaje sie przepustowosci kanalu, jedynie CIR.

    Tak w ogole, to sie wyjasnilo - w starym Polpaku-T mozna jednak
    wykreowac (niejedno) PVC.
    Zgodnie z sugestia Krzysztofa zadzwonilem drugi raz, potem trzeci
    i... trzy rozne odpowiedzi. Ostatecznie - da sie.

    Teraz pozostal jedynie problem - z jednej strony kanalu PVC
    Polpak-T (stary), z drugiej strony FR/ATM (Polpak nowy).

    I znow sie nie da zestawic PVC...
    I znow pytanie - czy to prawda, czy nie ma sposobu?

    Pozdrawiam,

    Moi

  • 6. Data: 2002-10-31 08:23:27
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Moi" <M...@...pl> writes:

    > Teraz pozostal jedynie problem - z jednej strony kanalu PVC
    > Polpak-T (stary), z drugiej strony FR/ATM (Polpak nowy).
    >
    > I znow sie nie da zestawic PVC...
    > I znow pytanie - czy to prawda, czy nie ma sposobu?

    Mialem wrazenie, ze te dwa Polpaki roznia sie wylacznie nazwa
    i formalnosciami. Czyzby bylo inaczej?

    Polpak-T to takze FR/ATM przeciez. Bardzo nie wierze, by owe ATM
    byly rozne.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 7. Data: 2002-10-31 12:33:53
    Od: Grzegorz Szyszlo <z...@w...lublin.pl>

    Moi wrote:

    > Teraz pozostal jedynie problem - z jednej strony kanalu PVC
    > Polpak-T (stary), z drugiej strony FR/ATM (Polpak nowy).
    >
    > I znow sie nie da zestawic PVC...
    > I znow pytanie - czy to prawda, czy nie ma sposobu?

    to jest ta sama siec. da sie, tyle ze .... przymusowego cira
    powinienes miec tylko w jedna strone.

    jesli sie nie da, to tylko ze wzgledu na ludzka glupote,
    pazernosc tpsa i utrudnienia formalne.

    --