  • 71. Data: 2017-04-04 13:02:47
    Temat: Re: Stacjonarny mp3
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 01.04.2017 13:50, Paweł Pawłowicz wrote:
    > Czołem,
    > Pomijając kwestię oryginalności pomysłu na stacjonarny odtwarzacz mp3:
    > czy takie coś w ogóle jest dostępne?

    Kup dobry przenośny i przykręc do ładnej podstawki.
    ;-)

    pzdr
    bartekltg

  • 72. Data: 2017-04-04 15:54:32
    Od: Luke <l...@l...net>

    W dniu 2017-04-02 o 21:25, J.F. pisze:

    > Kiedys nawet tylko 14 bit - tzn plyta zawiera 16-bit, ale odtwarzacz
    > mial tansze przetworniki 14-bit i oversampling.

    Niejeden audiofil tylko na takich słucha, bo to miało "mocne doły" i
    "bardziej klarowne środki"... ;]

    L.

  • 73. Data: 2017-04-04 16:02:38
    Od: Luke <l...@l...net>

    W dniu 2017-04-01 o 13:50, Paweł Pawłowicz pisze:
    > Czołem,
    > Pomijając kwestię oryginalności pomysłu na stacjonarny odtwarzacz mp3:
    > czy takie coś w ogóle jest dostępne?

    Pomijając wszelkie kłótnie audiofilskie.

    Kupiłbym dobrej klasy adapter bluetooth audio, z wyjściami chinch. Koszt
    100-200 zł (np. Logitech).

    Następnie do tego podłączyłbym się po BT z telefonu, traktując ten
    telefon jak pilota, a w telefonie mając muzykę w dowolnym formacie z
    dowolną odtwarzarką.

    Strumień pomiędzy leci cyfrowo. Za jakość dźwięku odpowiada tylko
    przetwornik w tym interfejsie BT. Proste, uniwersalne, jakość podobna do
    dowolnego stacjonarnego.

    L.

  • 74. Data: 2017-04-04 17:40:10
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    On 04/04/2017 15:02, Luke wrote:

    > Strumień pomiędzy leci cyfrowo. Za jakość dźwięku odpowiada tylko
    > przetwornik w tym interfejsie BT. Proste, uniwersalne, jakość podobna do
    > dowolnego stacjonarnego.

    Audio w BT jest skompresowane.... To nie jest czysty strumień danych.

    c.

  • 75. Data: 2017-04-04 19:33:54
    Od: el_es <e...@n...poczta.no-spam.onet.nospam.pl>

    On 04-Apr-17 11:03, HF5BS wrote:

    > Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ale, czy przeczytałeś uważnie?

    Czytajac uscislenie...

    Wspolczesnie, blokowanie portow Windowsowych pozostawia sie zwykle
    domowemu routerowi z NATem i firewallem (wiekszosc tych dobrych ma opcje
    blokowania rzeczy przychodzacych +z zewnatrz+ na dane porty),
    pewnie o to chodzilo poprzednikowi...

    tl;dr: kol. HF5BS nie mial wtedy routera bo chodzil przez SDI
    bezposrednio podlaczone do komputera (ktory przy tym mogl 'robic za
    router' ?).

    el es

  • 76. Data: 2017-04-04 19:35:33
    Od: el_es <e...@n...poczta.no-spam.onet.nospam.pl>

    On 04-Apr-17 16:40, Cezar wrote:

    > Audio w BT jest skompresowane.... To nie jest czysty strumień danych.
    >
    > c.

    Jesli tak jak strumien danych ktory sie przesyla przez BT, to chyba
    raczej BEZSTRATNIE ;J

    el es

  • 77. Data: 2017-04-04 21:03:40
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    HF5BS pisze:

    > Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    [..]

    > Słowo 17-bitów? Cóż, niektórzy większe czynią.

    Czemu nie? Ile bitów potrzeba do zaprezentowania 100tyś poziomów?
    Z dynamiką nie będę polemizował, nie chce mi się nawet sprawdzać jak to
    policzyć.

    [..]

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 78. Data: 2017-04-04 21:04:47
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "el_es" <e...@n...poczta.no-spam.onet.nospam.pl> napisał w
    wiadomości news:sqCdnQf3JrqeRH7FnZ2dnUU78NnNnZ2d@brightview.co.
    uk...
> [...]
    > domowemu routerowi z NATem i firewallem (wiekszosc tych dobrych ma opcje
    > blokowania rzeczy przychodzacych +z zewnatrz+ na dane porty),

    Zasadniczo, mając publiczne IP, zawsze (no, prawie...) stawiałem FW, żeby
    właśnie nic mi nie wlazło.
    Jednak się zdarzyła sytuacja, gdy nie miałem żadnego FW (a filtra z linii NT
    nie wiem, czy można być pewnym, przyznaję, nie grzebałem), a trzeba było
    postawić nowy system. Nie było wyboru, musiałem się wystawić na zewnątrz i
    załapać babola, aby w ogóle ruszyć dalej. Używałem Kerio 2.1.4 ze
    spolszczeniem. Dodatkowo, W2k miał błąd w sterowniku OIDP RAS, powodujący,
    że uszkodzone pakiety powodowały zeBSoDzenie się systemu (nie takie
    rzadkie), dopiero któraś poprawka naprawiała to. Po pobraniu instalki FW,
    orało się dysk i na nowo system, i dopiero z FW całość puszczało na świat.
    Więc nie wystawiałem 445, bo FW już go blokował.

    > tl;dr: kol. HF5BS nie mial wtedy routera bo chodzil przez SDI

    Tak, SDI dołączone przez port RS232, system widział go jako modem
    telefoniczny i dokładnie z takimi usługami go kojarzył. Pilotażowo, już nie
    pamiętam gdzie, na południu jakoś, wprowadzono SDI, przez chyba port RJ45
    (czyli karta sieciowa), z dwukrotnie większą przepływnością w obie strony,
    nie pamiętam, czy tu też była zależność prędkości od jednoczesnego
    korzystania z telefonu, chyba nie.

    > bezposrednio podlaczone do komputera (ktory przy tym mogl 'robic za
    > router' ?).

    Mógł, ale chyba tylko dwa razy w sumie tak go wykorzystałem na 5 lat
    używania SDI.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 79. Data: 2017-04-04 21:08:32
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    el_es pisze:
    [..]
    > tl;dr: kol. HF5BS nie mial wtedy routera bo chodzil przez SDI
    > bezposrednio podlaczone do komputera (ktory przy tym mogl 'robic za
    > router' ?).

    No chyba że SDI, dla mnie to lekka abstrakcja bo LAN miałem na kilka lat
    przed pojawieniem się SDI, więc serwer na debianie robiący za sambę,
    FTP, FSGS i inne takie dostał rolę routera, firewall był "w pakiecie".

  • 80. Data: 2017-04-04 21:22:41
    Od: cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 04/04/2017 18:35, el_es wrote:

    > Jesli tak jak strumien danych ktory sie przesyla przez BT, to chyba
    > raczej BEZSTRATNIE ;J
    >
    > el es

    doczytaj

    https://www.lifewire.com/what-to-know-about-bluetoot