    Subject: Re: Stacjonarny mp3
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: el_es <e...@n...poczta.no-spam.onet.nospam.pl>
    Date: Tue, 4 Apr 2017 18:33:54 +0100

    On 04-Apr-17 11:03, HF5BS wrote:

    > Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ale, czy przeczytałeś uważnie?

    Czytajac uscislenie...

    Wspolczesnie, blokowanie portow Windowsowych pozostawia sie zwykle
    domowemu routerowi z NATem i firewallem (wiekszosc tych dobrych ma opcje
    blokowania rzeczy przychodzacych +z zewnatrz+ na dane porty),
    pewnie o to chodzilo poprzednikowi...

    tl;dr: kol. HF5BS nie mial wtedy routera bo chodzil przez SDI
    bezposrednio podlaczone do komputera (ktory przy tym mogl 'robic za
    router' ?).

    el es