eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaStacjonarka dawnej TP a Telefon od upc - różnice techniczne › Re: Stacjonarka dawnej TP a VOiP od Orange - różnice techniczne
    From: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Stacjonarka dawnej TP a VOiP od Orange - różnice techniczne
    Date: Wed, 18 May 2016 17:47:49 +0200

    Macie może pojęcie, jak sprawuje się VOiP, który można mieć w pakiecie Fun Pack od
    Orange (na światłowodzie do budynku)?
    Najbardziej mnie interesuje, czy i jak chodzą na tym faksy (jak już wcześniej
    pisałem, faksy na tel. UPC chodzą bardzo dobrze).
    Może znacie jakiś link do opisu technicznego tego oranżowego VOiP (m.in. dopuszczalne
    modulacje, czy poszłoby T.38 itd.)?
    A zasadnicze pytanie: Jaki jest sens brania (pomijając w tym pytaniu kwestię faksu)
    płatnego VOiP od Orange (no dobra, gniazdko R-11 w ich pudełku, czyli najmniej
    kombinowania), skoro własna bramka abonenta na łączu internetowym szybko by się
    zwróciła?