eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaStacjonarka dawnej TP a Telefon od upc - różnice techniczne › Re: Stacjonarka dawnej TP a Telefon od upc - różnice techniczne
  • Data: 2016-05-19 13:23:06
    Temat: Re: Stacjonarka dawnej TP a Telefon od upc - różnice techniczne
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > TN3270

    TN3270 to nie telnet.

    > Sam Windows od pewnego momentu mial serwer telnetu (i ma do tej pory),
    > ale raczej nie domyslnie i nie bez hasla.

    Gdzie się to uruchamia? I co się dostaje -- command.com (czy co tam
    teraz jest zamiast)?

    > Jakos tak ... ale czy W95 nie mialo uz wlasnego stosu ?

    Opcjonalny, możliwy do zainstalowania z jakiegoś tajemnego katalogu
    z dodatkami. Protokołem podstawowym, który zawojuje świat, miał być
    NetBEUI. Mam płytę z pierwszą wersją Windows 95 Paneuropean. Nie ma
    oczywiście w domyślnej instalacji TCP/IP, jest na pulpicie ikona do
    łączenia się modemem do sieci MSN. Numer dostępowy jest już wpisany
    -- jeśli wybroało się przy instalacji Polskę, to modem chce dzwonić
    pod numer z kierunkowym na... Białoruś.

    --
    Jarek