eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaStacjonarka dawnej TP a Telefon od upc - różnice techniczne › Re: Stacjonarka dawnej TP a Telefon od upc - różnice techniczne
  • Data: 2016-05-18 18:20:15
    Temat: Re: Stacjonarka dawnej TP a Telefon od upc - różnice techniczne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czarek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 18.05.2016 o 12:46, J.F. pisze:
    > Swoja droga ... ping do www.google.com trwa 20ms ...
    >U mnie od 10 do 15 ms.
    >Mają coś w Finlandii w mieście Hamina (niższa średnia temperatura,
    >mniejsze koszty chłodzenia)

    Fakt, jakies rozne IP.
    20ms mam do 46.134.210.49, co sie tlumaczy na
    public102961.xdsl.centertel.pl

    Ciekawe.

    Ale jeszcze ciekawsze, ze do wroclawskiego (?) routera tez mam 20ms,
    wiec do Warszawy (?) leci ponizej 1ms ... no coz, w zasadzie 300km
    wiecej nie potrzebuje.

    a www.google.de tlumaczy sie na
    public102942.xdsl.centertel.pl 46.134.210.30

    Jeszcze ciekawsze ...

    J.