  • 31. Data: 2010-05-08 12:01:00
    Temat: Re: Stacje benzynowe w Warszawie
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl>

    Dnia Fri, 7 May 2010 19:12:29 +0200, Bydlę napisał(a):

    > Podaj czasem cenę(y).
    >
    > <http://cenapaliw.pl/?o=górczewska&m=95&l=7&k=327&se
    arch=Szukaj>

    Tu masz zdecydowanie więcej stacji i aktualizowanych
    Potwierdzam że Auchan Górczewska jest najtańsze w okolicy.
    Tesco ciut drożej (choć może być taniej jak a) zrobisz zakupy za min.100zł
    b) płacisz ich kartą kredytową).
    Zaleta Tesco to mniejsze kolejki i stacja 24h/dobę. W Auchan kolejek nie ma
    tylko z samego rana i wieczora... w środku dnia to masakra....

    http://www.stacjebenzynowe.pl

  • 32. Data: 2010-05-08 12:21:13
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-07 20:03:28 +0200, "Kierowca" <a...@m...pl> said:

> [...]

    1. tnij cytaty z głową.
    Nieoprawdą jest, to wszytko poniżej sam napisałeś:

    arch=Szukaj>

    > Ale liczy się nie tylko cena. Ważna jest także, a może przede
    > wszystkim, jakość.
    > Nie wiem czy istnieje coś w rodzaju rankingu stacji benzynowych biorącego
    > pod uwagę także jakość.
    >
    > Pozdrawiam

    Więc raz jeszcze, ale poprawnie:

    On 2010-05-07 20:03:28 +0200, "Kierowca" <a...@m...pl> said:

    > Ale liczy się nie tylko cena. Ważna jest także, a może przede
    > wszystkim, jakość.

    1. zacytuj rzekome moje stwierdzenie, że się nie liczy. ;>>>
    2. przeczytaj treść tego, na co odpisujesz. Specjalnie dla ciebie
    powtórzę najważniejsze fragmenty:

    Ja widzę tu pytanie o cenę i jakość.
    Ty widzisz tylko coś, co mi trudno sobie wyobrazić, ale celowo pomijasz
    fragment o jakości.
    Troll?

    3. do autora wypowiedzi, że cena jest dobra i jakość jest dobra,
    skierowałem prośbę, by podał czasm na wskaznej przez mnie stronie cenę
    paliw z tej stacji.
    Ty zobaczyłeś tam coś - nie mam pojęcia co - ale ponownie celowo
    pominąłęś fakty i zacząłeś tollować.

    Nie traktuj tego, co napisałem jako groźby czy czegoś tam - ja nie mam
    najmniejszych oporów przed filtrowaniem idiotow i ludzi piszących jak
    idioci.
    Czasem tylko muszę się upewnić.

    A co do rankingu jakośći paliw na stacjach:
    czego szukasz.. tfu! czego chcesz, byśmy poszukali za ciebie?
    Wyników badań paliwa, czy opinii ludzi, którym i tak nie wierzysz?

    --
    Bydlę

  • 33. Data: 2010-05-08 12:30:28
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-05-07 18:08, Kierowca wrote:
    > Witam!
    >
    > Z których stacji benzynowych w Warszawie
    > warto korzystać biorąc pod uwagę jakość
    > paliwa (benzyna 95) i jego cenę?
    >
    > Pozdrawiam

    znaczy to musisz sam spróbować, najpierw tankujesz za zeta do butelki i
    smakujesz czy "dobrej jakości". Jak masz porządnego kaca rano to wtedy
    możesz tankować do wozu (pod warunkiem , że się obudzisz)...
    Cenę uwarunkuj smakie trunku :)

  • 34. Data: 2010-05-08 12:50:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    Kierowca wrote:

    > Parę osób wspomniało tutaj, że w tym temacie wcześniej się wypowiadało.
    > Wg Ciebie to same trolle, prawda? Ich też wtedy obrażałeś?

    Nie trolluj to nie będą Cię nazywać trollem.

    --
    cokolwiek

  • 35. Data: 2010-05-08 13:32:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message

    > Z subiektywnych odczuć oraz tankowania służbowego samochodu przez czas
    > jakiś na BP i w Auchan. W archiwum pisałem o tym sporo podkreślając, że
    > odczucia są _subiektywne_.

    Czyli oceniasz jakość paliwa na podstawie jazdy samochodu po tankowaniu??
    Acha...

  • 36. Data: 2010-05-08 14:29:58
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-08 12:01:00 +0200, ALGI <a...@N...o2.pl> said:

    arch=Szukaj>

    > Tu masz zdecydowanie więcej stacji i aktualizowanych

    Zerknij w wolnej chwili na zrzuty ekranowe:

    <http://img688.imageshack.us/gal.php?g=screenshot201
    00508at222.png>

    Na jednej stronie widzę ceny na dzień dobry i to po bożemu. (czarno nia
    białym ;-))
    Na drugiej - widzę, że muszę szukać gdy znajdę, muszę się rejestrować,
    inaczej widzę fałszywe wyniki.
    Być może to, co proponujesz jest lepsze.
    Ale do szybkiego sprawdzenia ceny z pewnością nie.

    > Tesco ciut drożej (choć może być taniej jak a) zrobisz zakupy za min.100zł
    > b) płacisz ich kartą kredytową).

    No tak, ale wolę tankowanie traktowć jako osobną czynność.
    I po prostu, bedąc w okolicy zatankować taniej - w granicach rozsądku.

    > Zaleta Tesco to mniejsze kolejki i stacja 24h/dobę. W Auchan kolejek nie ma
    > tylko z samego rana i wieczora...

    A to dobra informacja - nie lubię tankować inaczej, niż rano lub wieczorem. :-)

    --
    Bydlę

  • 37. Data: 2010-05-08 15:39:03
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Budzik pisze:
    > Użytkownik Kierowca a...@m...pl ...

    > mylisz chamstwo z ironia.

    Może ironia w obcych językach jest dal Kierowcy mniej... czytelna?

  • 38. Data: 2010-05-08 16:26:17
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > Czyli oceniasz jakość paliwa na podstawie jazdy samochodu po tankowaniu??
    > Acha...

    Ciesze się, że udało ci się powiązać te fakty.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 39. Data: 2010-05-08 16:37:57
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-08 16:26:17 +0200, "kml" <A...@g...lp> said:

    > Ciesze się, że udało ci się powiązać te fakty.

    A ja mam nadzieję, że nie poprzestaniecie na wzajemnnym kwitowaniu i
    dowiem się, na podstawie czego należy oceniać po zatankowaniu.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 40. Data: 2010-05-08 16:43:59
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > A ja mam nadzieję, że nie poprzestaniecie na wzajemnnym kwitowaniu i
    > dowiem się, na podstawie czego należy oceniać po zatankowaniu.
    > :-)

    Poszukaj w archiwum, wątek był dosyć spory. Pisałem dokładnie, na tyle na
    ile jest to możliwe, co jak i skąd takie a nie inne wrażenia. IMO najlepszym
    przyrządem pomiarowym jest samochód z małym silnikiem benzynowym :D

    --
    pozdrawiam
    kml