  • 21. Data: 2010-05-07 23:05:14
    Temat: Re: Stacje benzynowe w Warszawie
    Od: "Kierowca" <a...@m...pl>

    > Jednakże Twoja niniejsza odpowiedź pokazuje zgoła inny obraz - człowieka, który
    faktycznie szuka odpowiedzi na pytanie.
    Tylko takie pytania zadaję, na inne nie mam czasu. Przykro mi,
    że dla innych grupowiczów są banalne.

    > Jeżeli poczułeś se urażony, oczywiście przepraszam.
    Ja też. Trochę się zagalopowałem.

    > Prawdę mówiąc wybieram markowe stacje, cena jest mniej ważna.
    To napisz proszę jakie to stacje, albo przynajmniej jakich firm.
    Jak wiesz, mam nowy samochód i nie chcę sobie od razu załatwić
    silnika złym paliwem. Cena jest ważna, w końcu nowy samochód
    to wydatek, ale jest na drugim miejscu, po jakości.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2010-05-07 23:12:47
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 7 Maj, 23:05, "Kierowca" <a...@m...pl> wrote:
    > To napisz proszę jakie to stacje, albo przynajmniej jakich firm.

    Tankuj na Tesco, będziesz zadowolony.

    Jakość to fikcja.

    --
    Gom

  • 23. Data: 2010-05-07 23:13:29
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    Kierowca pisze:

> [...]
    > silnika złym paliwem. Cena jest ważna, w końcu nowy samochód
    > to wydatek, ale jest na drugim miejscu, po jakości.

    Sorry za OT, ale jeśli dobrze zrozumiałem, to nie jest to Twoje pierwsze
    auto. Gdzie tankowałeś poprzednie, że teraz nagle obawiasz się o jakość
    paliwa?

    Ja tankuję na różnych stacjach - Orlenach (również Bliska), Statoilach,
    BP czasem Shell. Dwa albo trzy razy zatankowałem w Auchanie przy
    Górczewskiej - auto jeździło normalnie, ale miałem wrażenie że spalanie
    wzrosło.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 24. Data: 2010-05-07 23:14:53
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Kierowca pisze:
    > Witam!
    >
    > Z których stacji benzynowych w Warszawie
    > warto korzystać biorąc pod uwagę jakość
    > paliwa (benzyna 95) i jego cenę?

    Na wszystkich sieciowych stacjach benzyna trzyma normy, a w praktyce
    pochodzi z tych samych rafinerii i magazynów paliw.

    Kiedyś były publikowane wyniki badania próbek pobranych z dużej ilości
    różnych stacji i jak pokazały "alchemia" odbywa się tylko na jakiś
    małych, prywatnych stacjach które gotowe są dla zysku napełnić zbiorniki
    paliwem nieznanego pochodzenia, a nie ma nad tym żadnej odgórnej kontroli.

    Więc spokojnie możesz tankować tam gdzie masz najtaniej, po drodze, albo
    najfajniejsze pierdółki w programie lojalnościowym :)

  • 25. Data: 2010-05-07 23:23:07
    Od: "Kierowca" <a...@m...pl>

> [...]
    Shell. Dwa albo trzy razy zatankowałem w
    > Auchanie przy Górczewskiej - auto jeździło normalnie, ale miałem wrażenie że
    Otóż to. Takie samo wrażenie miałem tankując przy Realu na Ursynowie.
    A że samochód był stary, więc przyczyny mogły być różne. Ale moi znajomi,
    też tankujący na tej stacji, mieli podobne wrażenie, a samochody młodsze.
    Teraz wolę nie eksperymentować.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2010-05-08 00:52:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message

    > Użytkownik "Rafał Grzelak" <n...@d...com> napisał w wiadomości

    > Ja o tym wspominałem pare razy.

    A czy możesz mi powiedzieć skąd masz dane na temat jakości paliwa?

  • 27. Data: 2010-05-08 07:58:16
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > "kml" <A...@g...lp> wrote in message

    > A czy możesz mi powiedzieć skąd masz dane na temat jakości paliwa?

    Z subiektywnych odczuć oraz tankowania służbowego samochodu przez czas jakiś
    na BP i w Auchan. W archiwum pisałem o tym sporo podkreślając, że odczucia
    są _subiektywne_.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 28. Data: 2010-05-08 10:35:40
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 7 May 2010 23:23:07 +0200, "Kierowca" <a...@m...pl> wrote:

    >Otóż to. Takie samo wrażenie miałem tankując przy Realu na Ursynowie.
    >A że samochód był stary, więc przyczyny mogły być różne. Ale moi znajomi,
    >też tankujący na tej stacji, mieli podobne wrażenie, a samochody młodsze.

    A ja tankowałem kilka razy na stacji przy Realu i jakoś mi spalanie
    nie wzrosło. Ani w beznynowym, ani w dieslu. A tak BTW - ta stacja
    należy od dłuższego czau do koncernu Statoil.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 29. Data: 2010-05-08 11:24:03
    Od: "G" <g...@g...pl>

    Dobre i niedrogie paliwo na stacji Statoil obok Reala na ursynowie.

  • 30. Data: 2010-05-08 12:00:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kierowca a...@m...pl ...

    > Często bywam także na grupach zagranicznych, bo tak się składa,
    > że niektóre języki obce nie są mi obce. I niestety muszę stwierdzić,
    > że takie chamstwo spotyka się tylko na grupach polskich. Szkoda.

    mylisz chamstwo z ironia.