  • 1. Data: 2010-05-07 18:08:05
    Temat: Stacje benzynowe w Warszawie
    Od: "Kierowca" <a...@m...pl>

    Witam!

    Z których stacji benzynowych w Warszawie
    warto korzystać biorąc pod uwagę jakość
    paliwa (benzyna 95) i jego cenę?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-05-07 18:31:53
    Temat: Re: Stacje benzynowe w Warszawie
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Kierowca wrote:

    > Witam!
    >
    > Z których stacji benzynowych w Warszawie
    > warto korzystać biorąc pod uwagę jakość
    > paliwa (benzyna 95) i jego cenę?

    Kiedys ktos tu pisal, ze BP przy Gorczewskiej (roz z Mroczną) vis a vis
    Wola Parku ma dobre jakosciowo paliwo, a do tego maja dosc niskie ceny,
    bo po drugiej stronie ulicy Auchan sprzedaje jedne z najtanszych paliw
    w miescie.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 3. Data: 2010-05-07 18:51:49
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <n...@d...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Wola Parku ma dobre jakosciowo paliwo, a do tego maja dosc niskie ceny,
    > bo po drugiej stronie ulicy Auchan sprzedaje jedne z najtanszych paliw

    Ja o tym wspominałem pare razy. Wachę mają najtaniej w sobotę po południu :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 4. Data: 2010-05-07 19:12:29
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-07 18:51:49 +0200, "kml" <A...@g...lp> said:

    > Użytkownik "Rafał Grzelak" <n...@d...com> napisał w wiadomości

    > Ja o tym wspominałem pare razy. Wachę mają najtaniej w sobotę po południu :)

    Podaj czasem cenę(y).

    <http://cenapaliw.pl/?o=górczewska&m=95&l=7&k=327&se
    arch=Szukaj>

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2010-05-07 20:03:28
    Od: "Kierowca" <a...@m...pl>

    > Podaj czasem cenę(y).
    >
    > <http://cenapaliw.pl/?o=górczewska&m=95&l=7&k=327&se
    arch=Szukaj>

    Ale liczy się nie tylko cena. Ważna jest także, a może przede wszystkim, jakość.
    Nie wiem czy istnieje coś w rodzaju rankingu stacji benzynowych biorącego
    pod uwagę także jakość.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-05-07 20:11:46
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Kierowca wrote:

    > Ale liczy się nie tylko cena. Ważna jest także, a może przede
    > wszystkim, jakość. Nie wiem czy istnieje coś w rodzaju rankingu
    > stacji benzynowych biorącego pod uwagę także jakość.

    Ty tak serio?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 7. Data: 2010-05-07 20:24:14
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 7 May 2010 20:03:28 +0200, Kierowca napisał(a):

    > Ale liczy się nie tylko cena. Ważna jest także, a może przede wszystkim, jakość.
    > Nie wiem czy istnieje coś w rodzaju rankingu stacji benzynowych biorącego
    > pod uwagę także jakość.

    I na jakiej podstawie sobie wyobrażasz taki ranking? "Wydaje mi się"? Czy
    wysyłamy próbki do analizy w laboratorium?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2010-05-07 20:32:03
    Od: "Kierowca" <a...@m...pl>

    > I na jakiej podstawie sobie wyobrażasz taki ranking? "Wydaje mi się"? Czy
    > wysyłamy próbki do analizy w laboratorium?

    O ile dobrze pamiętam, to takie badania były robione. Nie pamiętam tylko
    nazwy firmy, która się tym zajmowała. Nie wiem także czy jej wyniki są
    gdzieś publikowane i aktualizowane.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-05-07 20:35:10
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Kierowca" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

    > O ile dobrze pamiętam, to takie badania były robione. Nie pamiętam tylko
    > nazwy firmy, która się tym zajmowała. Nie wiem także czy jej wyniki są
    > gdzieś publikowane i aktualizowane.

    W erze. A dla zwykłych ludzi są "czarne listy stacji benzynowych gdzie jest
    sprzedawane kiepskie paliwo" i są nawet aktualizowane. Regularnie co każdą
    kontrole.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 10. Data: 2010-05-07 20:42:48
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Rafał Grzelak pisze:

    > Ty tak serio?

    No jeszcze nie umie dobrze zmieniać biegów, to paliwo musi miec tanie i
    dobre ;-)

    Przepraszam, ale po tym poście Kierowca brzmi jak troll :-)

    Seco