eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaStabilizacja obrotów silnika szczotkowego › Re: Stabilizacja obrotów silnika szczotkowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.chmurka.net!.POSTED.xt.v.chmurka.net!not-for-mail
    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Stabilizacja obrotów silnika szczotkowego
    Date: Thu, 16 Feb 2017 12:09:13 +0000 (UTC)
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <fTd96phiI6ecNv8%gof@news.chmurka.net>
    References: <eTd9582cI6ecNv8%gof@news.chmurka.net>
    <o84094$oi3$1@usenet.news.interia.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 16 Feb 2017 12:09:13 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="gof";
    posting-host="xt.v.chmurka.net:172.24.44.4"; logging-data="29686";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: tin/2.3.3-20160327 ("Kinloch") (UNIX) (Linux/3.16.0-4-amd64 (x86_64))
    DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha1; c=relaxed/simple; d=chmurka.net; s=news;
    t=1487246953; bh=keFCMRCoiRdcXIQmJrRUKvKdjWk=;
    h=From:Subject:Newsgroups:References:Message-ID:Cancel-Lock:
    User-Agent:MIME-Version:Content-Type:Content-Transfer-Encoding;
    b=Rx6tGcOdT4hCPktFnNxrw69o/9fZJH4KLBkuizXrh32zOfSzJoLAl9oZztFsp4eWq
    ouI6V6074BS4svF9aCjaD7I4M6RmFRaUV3U3DJ2ETE5MW28OZhwVwLAVsmB07oTcle
    k5XL3ywwXh26CLjR2/akPTIzEa6WQ0dV5rAXlzcY=XlzcY=
    Cancel-Lock: sha1:cZ0FMH8B8+bvmKWUBLV8NBIsjcc=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:713146
    [ ukryj nagłówki ]

    Miller Artur <n...@d...com> wrote:

    > wszystko fajnie, magnetofony i RC, tylko brakuje odpowiedzi na
    > podstawowe pytanie - w jakich warunkach mechanicznych ta stabilizacja ma
    > się odbywać? jakie sa własciwości dynamiczne układu napędzanego? jak i w
    > jakich granicach zmienia się obciążenie silnika?

    Nie ma tam dużej bezwładności. Obciążenie... od jałowego po zatrzymanie,
    przy czym zatrzymanie będzie stanem nienormalnym, jak układ wyłączy wtedy
    silnik na chwilę to też będzie akceptowalne.

    Teraz wygląda to tak (sterowanie PWM bez feedbacku z silnika):

    https://www.youtube.com/watch?v=5mrRtoUQt-8

    > w trudniejszych przypadkach niż wiatraczek, magnetofon czy obroty jałowe
    > polecam LM628/629.

    Trochę armata na muchę... :(

    --
    http://www.chmurka.net/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: