  • Data: 2011-03-22 13:12:49
    Temat: Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
    Od: Kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22/03/2011 12:57, WAM wrote:

    > U mnie jak wentylatorek w HP działał za głośno to jego wymiana (NBD)
    > trwała ok 20 dni. Pierwszy kontakt zwrotny po zgłoszeniu był po 2
    > dniach roboczych więc nie było szans aby dochowali terminu. Później 2
    > dni jechała część, a jak już dojechała to się okazało że przysłali
    > radiator zamiast wentylatora. I kolejne kilkanaście dni czekania na
    > wentylator. Faktem jest że sprzęt był przez ten czas sprawny tylko za
    > głośno chodził :)
    >
    > Innym razem gdy w innym HP padła płyta to faktycznie w NBD zrobili.

    > Nie szukałem nigdy tej opcji w HP ale serwisant przy wymianie
> [...]

    Serwerowe dyski też majątku dziś nie kosztują, ale przy desktopowych to
    IMHO kompletnie zbędna opcja.

    Płacić X razy Y komputerów przez N lat, zeby raz na jakiś czas zatrzymac
    dysk, który nowy jest wart 200zł?

    Taniej będzie kupić, włożyć i zapomnieć, większość producentów nie
    powinna robić z tego tytułu problemów z gwarancją na resztę sprzętu.

    Kamil