eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSprzet + serwis - najlepsze rozwiazanieRe: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
  • Data: 2011-03-22 12:57:00
    Temat: Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 21 Mar 2011 12:20:23 +0100, Kamil 'Model'
    <k...@g...pl> wrote:

    >Ja miałem styczność z HP i Dellem (mam jeszcze sprzęt Fujitsu i Lexmark,
    >ale jest to nowy sprzęt i jeszcze się nie zepsuł). Z HP też jest czasem
    >poślizg 2 dniowy.
    U mnie jak wentylatorek w HP działał za głośno to jego wymiana (NBD)
    trwała ok 20 dni. Pierwszy kontakt zwrotny po zgłoszeniu był po 2
    dniach roboczych więc nie było szans aby dochowali terminu. Później 2
    dni jechała część, a jak już dojechała to się okazało że przysłali
    radiator zamiast wentylatora. I kolejne kilkanaście dni czekania na
    wentylator. Faktem jest że sprzęt był przez ten czas sprawny tylko za
    głośno chodził :)

    Innym razem gdy w innym HP padła płyta to faktycznie w NBD zrobili.

    >Dell ma możliwość wykupienia jeszcze jednej fajnej opcji (Keep
    >Your HardDrive). Czyli pada dysk i dostajesz nowy bez odsyłania starego.
    >HP tego nie ma,
    Nie szukałem nigdy tej opcji w HP ale serwisant przy wymianie
    padniętego DVD w serwerze HP pytał czy posiadam ją wykupioną w razie
    awarii dysków serwera.

    WAM
    --
    mezrom dan ysazcw -> www.nadmorze.pl <- wczasy nad morzem

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: