eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSprzet + serwis - najlepsze rozwiazanieRe: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
    Date: Tue, 22 Mar 2011 13:00:25 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 47
    Message-ID: <ima30p$kd0$2@inews.gazeta.pl>
    References: <1a2vox4g8v6ed$.1ek495nxpnk3b$.dlg@40tude.net>
    <im7akr$65$1@inews.gazeta.pl>
    <106d8dflh75io.7xva4f2bh43r$.dlg@40tude.net>
    <im7c9o$68o$1@inews.gazeta.pl> <im80a4$j7n$1@inews.gazeta.pl>
    <im9ho4$n2h$1@inews.gazeta.pl> <ima2lb$k6f$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: k...@g...pl
    NNTP-Posting-Host: bxd26.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1300795225 20896 83.18.237.26 (22 Mar 2011 12:00:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Mar 2011 12:00:25 +0000 (UTC)
    X-User: kamil.komodzinski
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <ima2lb$k6f$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1191605
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-22 12:54, Kamil pisze:
    > On 22/03/2011 07:05, Kamil 'Model' wrote:
    >> W dniu 2011-03-21 18:01, Kamil pisze:
    >>> On 21/03/2011 11:20, Kamil 'Model' wrote:
    >>>
    >>>> dyskiem. Dell ma możliwość wykupienia jeszcze jednej fajnej opcji (Keep
    >>>> Your HardDrive). Czyli pada dysk i dostajesz nowy bez odsyłania
    >>>> starego.
    >>>> HP tego nie ma, ale jak się mocno pogada z serwisem, to można wykręcić
    >>>> talerze z dysku i odesłać im uwalony dysk bez talerzy.
    >>>
    >>>
    >>> Po co?
    >>>
    >>>
    >>>
    >> Po to, co by sobie nie odczytali danych z dysku. Jak się pracuje w
    >> takiej a nie innej instytucji to trzeba dbać o dane. Nie każdy
    >> użytkownik trzyma ważne dane na serwerze, tylko w moich dokach lub co
    >> gorsze na pulpicie.
    >> Uwierz mi, każdy serwis komputerowy przetrzepuje dyski klientów w
    >> poszukiwaniu filmów, muzy czy czegoś innego. Nawet jak maja dysk z
    >> uwalona elektroniką to tacy "serwisanci" podmieniają elektronikę i
    >> patrzą co tam ludziki mieli na dyskach
    >
    > Jesli dysk jeszcze zyje, to proponuje to:
    >
    > http://www.dban.org
    >
    >
    > Przyznaje ci racje, ja po prostu padnietego w okresie gwarancyjnym nie
    > widzialem od wieeelu lat, a mamy na wszystko 3-letnia gwarancje NBD
    > Della, wiec problem w zasadzie nie istnieje. Duzy klient bez problemu
    > dogada sie w sprawie zatrzymania dysku, od tego jest account manager w
    > Dellu, zeby takie sprawy wyjasniac, trzymamy tu rozne poufne dane i
    > jeszcze nigdy nie trzeba bylo odsylac dyskow do producenta.
    >
    >
    >
    >
    >
    No ja mam tylko sprzęt dell, hp i fujitsu. Dysk padł bodajże 2 czy 3
    razy na gwarancji a i to i tak tylko w laptopach. Z dellem nie było
    problemu z dyskiem, ale HP już sobie wymyśla, że dysk muszą mieć i
    koniec. Więc sporo gadania z kierownikami czy kimś innym u nich w
    serwisie i stanęło na tym, że wykręcamy talerze i odsyłamy kompletną
    obudowę i elektronikę dysku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: