eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSprzet + serwis - najlepsze rozwiazanieRe: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Kamil <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
    Date: Tue, 22 Mar 2011 11:54:18 +0000
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 42
    Message-ID: <ima2lb$k6f$1@inews.gazeta.pl>
    References: <1a2vox4g8v6ed$.1ek495nxpnk3b$.dlg@40tude.net>
    <im7akr$65$1@inews.gazeta.pl>
    <106d8dflh75io.7xva4f2bh43r$.dlg@40tude.net>
    <im7c9o$68o$1@inews.gazeta.pl> <im80a4$j7n$1@inews.gazeta.pl>
    <im9ho4$n2h$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1300794859 20687 194.80.173.254 (22 Mar 2011 11:54:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Mar 2011 11:54:19 +0000 (UTC)
    X-User: radnor
    In-Reply-To: <im9ho4$n2h$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.15)
    Gecko/20110303 Thunderbird/3.1.9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1191601
    [ ukryj nagłówki ]

    On 22/03/2011 07:05, Kamil 'Model' wrote:
    > W dniu 2011-03-21 18:01, Kamil pisze:
    >> On 21/03/2011 11:20, Kamil 'Model' wrote:
    >>
    >>> dyskiem. Dell ma możliwość wykupienia jeszcze jednej fajnej opcji (Keep
    >>> Your HardDrive). Czyli pada dysk i dostajesz nowy bez odsyłania starego.
    >>> HP tego nie ma, ale jak się mocno pogada z serwisem, to można wykręcić
    >>> talerze z dysku i odesłać im uwalony dysk bez talerzy.
    >>
    >>
    >> Po co?
    >>
    >>
    >>
    > Po to, co by sobie nie odczytali danych z dysku. Jak się pracuje w
    > takiej a nie innej instytucji to trzeba dbać o dane. Nie każdy
    > użytkownik trzyma ważne dane na serwerze, tylko w moich dokach lub co
    > gorsze na pulpicie.
    > Uwierz mi, każdy serwis komputerowy przetrzepuje dyski klientów w
    > poszukiwaniu filmów, muzy czy czegoś innego. Nawet jak maja dysk z
    > uwalona elektroniką to tacy "serwisanci" podmieniają elektronikę i
    > patrzą co tam ludziki mieli na dyskach

    Jesli dysk jeszcze zyje, to proponuje to:

    http://www.dban.org


    Przyznaje ci racje, ja po prostu padnietego w okresie gwarancyjnym nie
    widzialem od wieeelu lat, a mamy na wszystko 3-letnia gwarancje NBD
    Della, wiec problem w zasadzie nie istnieje. Duzy klient bez problemu
    dogada sie w sprawie zatrzymania dysku, od tego jest account manager w
    Dellu, zeby takie sprawy wyjasniac, trzymamy tu rozne poufne dane i
    jeszcze nigdy nie trzeba bylo odsylac dyskow do producenta.





    --
    Pozdrawiam
    Kamil

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: