    From: mt <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Sprzęt !!! :-)
    Date: Wed, 26 Oct 2011 23:34:39 +0200
    <j7m8u4$cvd$1@news.onet.pl> <j7man0$vr9$1@node2.news.atman.pl>
    <j7n24p$d47$1@news.onet.pl> <j7nlsq$288$3@inews.gazeta.pl>
    <j7oq22$iqk$1@news.onet.pl> <j7q6us$2s0$1@inews.gazeta.pl>
    <j7rdqg$s2f$1@news.onet.pl> <j822s2$6l$1@inews.gazeta.pl>
    <j833b0$uup$1@news.onet.pl> <j84fjs$ij2$1@inews.gazeta.pl>
    <j84k7d$ov$1@news.onet.pl> <j84p4d$ieb$1@inews.gazeta.pl>
    <j86li7$iva$1@inews.gazeta.pl> <j89hmf$3b5$1@inews.gazeta.pl>
    <j89qvb$54f$1@inews.gazeta.pl>

    Marek Wyszomirski pisze:

    > A u mnie - jednak nadal Pentax. Korpus K-5 całkowicie mi wystarcza, a i
    > optykę do niego całkiem sympatyczną daje się kupić. A na dodatek jakiś
    > EVIL - ale... EVIL-a takiego, jakiego bym chciał - odchylany (wbudowany)
    > EVF, wbudowana wyskakująca dość wysoko lampa błyskowa, stabilizacja w
    > korpusie i pomiar światła działające również z obiektywami montowanymi
    > przez przejsciówki- jakos nikt jeszcze nie wyprodukował:-(

    Jakbym czytał swoje myśli :) Wydaje mi się, że najbliżej tego może być
    Olympus. Na koniec roku Olek zapowiadał puszczenie body nieco większego
    od dotychczasowych penów, coś na kształt G1, więc możliwe, że pojawi się
    puszka przypominająca jakiegoś e-4xx, wycieniowana tu i ówdzie. Pomiar
    światła ze wszystkim i stabilizacja matrycy już jest, odchylany wizjer
    (co prawda zewnętrzny) takoż. Przesunąć wizjer na lewą stronę body (jak
    w nex 7), zostałoby miejsce na lampę wbudowaną i sanki do zewnętrznej i
    może będziesz mieć świętego graala ;)

    --
    marcin