  • Data: 2011-10-25 09:13:14
    Temat: Re: Sprzęt !!! :-)
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 19, 7:30 am, XX YY <f...@g...com> wrote:

    > jest odwrotnie
    > im mniejszy format tym wyzsze wymagania co do optyki.
    > starsze obiektywy , ktore nie bardzo chca wspolpracowac z aps  calkiem
    > fajnie podchodza pod FF , choc oczywiscie sa wyjatki i nie musi tak
    > byc automatem dla kazdego obiektywu)
    > Kupujac korpus FF mozesz wykorzystac starsze obiektywy , jesli aps ,
    > trzeba nowe.
    > Tak wiec na FF oszczedzasz na wymianie  optyki  , jesli juz ja masz.
    >
    > Dedykowane do aps-c np ef-s nie sa wcale tansze od FF.
    > Jesli chcesz kupic np najlepszy tele do aps to jest to tem sam co do
> [...]

    Kiedy wreszcie zrozumiesz, ze to nie cena ale wasze chujowe zarobki
    stoja na tej przeszkodzie?
    Ciagle od poczatku fotografii cyfrowej narzekaliscie na wysokie ceny a
    nie na dziadowskie zarobki i tak do tej pory, mimo ze niby tak sie
    polepszylo finansowo.
    Roznica cenowa w sprzecie amatorskim i profesjonalnym jest obecnie
    dosc mala i wszystko jest w miare tanie.
    Wstyd juz tak narzekac, bo dziadow z siebie robicie.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/