  • Data: 2011-10-25 02:46:18
    Temat: Re: Sprzęt !!! :-)
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 24, 5:10 pm, Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> wrote:

    > I... czy zdobyły one popularność jako sprzęt reporterski?

    Ale imbecylne pytanie.
    Zadj sobie pytanie, czy byly wyprodukowane po to, by zostac sprzetem
    reporterskim.
    Maloobrazkowe aparaty fotograficzne, zdominowaly rynek
    fotoreporterski, juz okolo 50 lat temu i raczej juz sie to nie zmieni,
    zeby wrocono do wiekszych formatow w tej dziedzinie.

    > Przykłady Nikonów APSC uważanych za profesjonalne już Ci w tym watku
    > podano. Oczywiście to wszystko kwestia zdefiniowania profesjonalności -
    > jeśli jako jej warunek przyjmiesz posiadanie matrycy FF, to żaden aparat
    > APSC z definicji nie będzie profesjonalny. A to, ze nie ma cyfrowego
    > amatorskiego FF wynika w/g mnie z bardzo ograniczonego zapotrzebowania
    > na taki aparat.

    Dodaj, ze odnosi sie to do warunkow polskich i innych biednych
    spoleczenstw.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/