  • Data: 2011-10-25 01:03:44
    Temat: Re: Sprzęt !!! :-)
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 19, 9:40 am, "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>
    wrote:
    > "Jan Rudziński" <j...@g...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    >     Kiedyś się chyba mówiło o "błysku magnezji". Flesz to chyba też dość
    > stare słowo - gdy pojawiły się pierwsze współczesne lampy błyskowe
    > mówiło się z kolei o "fleszu elektronowym".
    >     Do Polski nazwy urządzeń technicznych często były w tamtych czasach
    > brzmieniowo importowane albo z niemieckiego, albo z angielskiego.
    >
    >     Jest więc już od czego zacząć szukanie.

    Mozna rozpoczac szukanie od hasla vintage flash.
    Jako pierwszy, moze ukazac sie adres do calkiem przyjemnej strony, nim
    zacznie sie dalsze penetrowanie internetu na temat zglebiania wiedzy,
    o starych lampach blyskowych.
    http://vintage-flash.com/

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/